Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1092613

Ostvarenost ishoda učenja biologije u sustavu e- učenja


Bulić, Mila
Ostvarenost ishoda učenja biologije u sustavu e- učenja // Educatio biologiae, 4 (2018), 56-66 doi:10.32633/eb.4.7 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1092613 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ostvarenost ishoda učenja biologije u sustavu e- učenja
(Biology achievement of learning outcomes in e- learning)

Autori
Bulić, Mila

Izvornik
Educatio biologiae (1849-6520) 4 (2018); 56-66

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
e-učenje ; IKT u nastavi ; kognitivne razine ; nastava Prirode i Biologije
(: e-learning ; ICT in teaching ; cognitive levels ; teaching Nature and Biology)

Sažetak
U kontekstu globalnih društvenih promjena u sustavu odgoja i obrazovanja važno je mijenjati pristup stjecanja temeljnih kompetencija učenika s posebnim naglaskom na razvoj njihove prirodoslovne i digitalne pismenosti. Današnje učenike, pripadnike allways on line generacije, karakterizira intenzivno korištenje Interneta za socijalne interakcije, ali i za obrazovanje. Upravo stoga potrebno je implementirati IKT-u u nastavnu praksu, a jedna od mogućnosti je e- učenje. S ciljem istraživanja ostvarenosti ishoda učenja prema kognitivnim razinama zadataka obzirom na primijenjene postupke poučavanja i učenja, tradicionalnu nastavu i e-učenje, provedeno je istraživanje u nastavi Prirode i Biologije osnovne škole na uzorku od osam razrednih odjela. Rezultati istraživanja pokazuju podjednaku uspješnost učenika eksperimentalne i kontrolne skupine u ostvarenosti ishoda učenja te se e-učenje pokazalo jednako uspješnijim kao i tradicionalna nastava u kojoj su korištene suvremene nastavne strategije rada. Stoga se e- učenje može koristiti i u situacijama, poput bolesti, odlaska učenika na višednevna natjecanja, života u izdvojenim sredinama, kada ne postoji mogućnost da učenici nazoče redovnoj nastavi. Istraživanje je pokazalo kako učenici kontrolne i eksperimentalne skupine jednako uspješno/neuspješno rješavaju zadatke prve, druge i treće kognitivne razine. Dobiveni rezultati mogu poslužiti kreatorima obrazovne politike te biti smjernica učiteljima praktičarima za oblikovanje nastave.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija, Interdisciplinarne prirodne znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Mila Bulić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Bulić, Mila
Ostvarenost ishoda učenja biologije u sustavu e- učenja // Educatio biologiae, 4 (2018), 56-66 doi:10.32633/eb.4.7 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Bulić, M. (2018) Ostvarenost ishoda učenja biologije u sustavu e- učenja. Educatio biologiae, 4, 56-66 doi:10.32633/eb.4.7.
@article{article, author = {Buli\'{c}, Mila}, year = {2018}, pages = {56-66}, DOI = {10.32633/eb.4.7}, keywords = {e-u\v{c}enje, IKT u nastavi, kognitivne razine, nastava Prirode i Biologije}, journal = {Educatio biologiae}, doi = {10.32633/eb.4.7}, volume = {4}, issn = {1849-6520}, title = {Ostvarenost ishoda u\v{c}enja biologije u sustavu e- u\v{c}enja}, keyword = {e-u\v{c}enje, IKT u nastavi, kognitivne razine, nastava Prirode i Biologije} }
@article{article, author = {Buli\'{c}, Mila}, year = {2018}, pages = {56-66}, DOI = {10.32633/eb.4.7}, keywords = {: e-learning, ICT in teaching, cognitive levels, teaching Nature and Biology}, journal = {Educatio biologiae}, doi = {10.32633/eb.4.7}, volume = {4}, issn = {1849-6520}, title = {Biology achievement of learning outcomes in e- learning}, keyword = {: e-learning, ICT in teaching, cognitive levels, teaching Nature and Biology} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font