Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1092334

Analisi dell’interazione in classe: l’uso delle domande nell’insegnamento dell’italiano come lingua straniera


Baričević, Antonia
Analisi dell’interazione in classe: l’uso delle domande nell’insegnamento dell’italiano come lingua straniera, 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet u Zagrebu, Zagreb


CROSBI ID: 1092334 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analisi dell’interazione in classe: l’uso delle domande nell’insegnamento dell’italiano come lingua straniera
(Classroom discourse analyses: question use in teaching Italiana as FL)

Autori
Baričević, Antonia

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet u Zagrebu

Mjesto
Zagreb

Datum
01.03

Godina
2019

Stranica
71

Mentor
Mardešić, Sandra

Ključne riječi
interazione in classe, domande, italiano lingua straniera
(classroom interaction, questions, Italian as FL)

Sažetak
U radu su predstavljeni rezultati istraživanja analize razrednog diskursa prikupljeni na nastavi talijanskog kao stranog jezika u tri razreda osnovne i srednje škole promatranjem nastave i primjenom metode Longa i Satoa. Rezultati ukazuju da od svih govornih činova na nastavi talijanskog prevadavaju pitanja nastavnika i to domade di esibizione i domande referenziali, dok su domande ecoiche najmanje zastupljene. Autorica je također dokazala primjenjivost istraživačkog instrumenta za analizu razrednog diskursa za talijanski jezik i za grvatski obrazovni kontekst što čini važan znanstveni doprinos.

Izvorni jezik
Ita

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Sandra Mardešić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Baričević, Antonia
Analisi dell’interazione in classe: l’uso delle domande nell’insegnamento dell’italiano come lingua straniera, 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet u Zagrebu, Zagreb
Baričević, A. (2019) 'Analisi dell’interazione in classe: l’uso delle domande nell’insegnamento dell’italiano come lingua straniera', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet u Zagrebu, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bari\v{c}evi\'{c}, Antonia}, year = {2019}, pages = {71}, keywords = {interazione in classe, domande, italiano lingua straniera}, title = {Analisi dell’interazione in classe: l’uso delle domande nell’insegnamento dell’italiano come lingua straniera}, keyword = {interazione in classe, domande, italiano lingua straniera}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bari\v{c}evi\'{c}, Antonia}, year = {2019}, pages = {71}, keywords = {classroom interaction, questions, Italian as FL}, title = {Classroom discourse analyses: question use in teaching Italiana as FL}, keyword = {classroom interaction, questions, Italian as FL}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font