Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1092206

Mogućnosti i pravci politike plasmana turističkih usluga Hrvatske na međunarodno tržište


Borković Vesna
Mogućnosti i pravci politike plasmana turističkih usluga Hrvatske na međunarodno tržište // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, II (1993), 1; 83-96 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 1092206 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mogućnosti i pravci politike plasmana turističkih usluga Hrvatske na međunarodno tržište
(Possibilities and Marketing Policy Trends of Tourist Services of Croatia on the International Market)

Autori
Borković Vesna

Izvornik
Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku (1330-1039) II (1993), 1; 83-96

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
plasman, turističke i hotelske usluge, cijena, prodaja, međunarodno turističko tržište, promocija, tržište zemalja EZ
(marketing, tourist and hotel services, price, international tourist market, promotion, market of the EEC member countries)

Sažetak
Budući da međunarodno turističko tržište nije ograničavajući činitelj za daljnji razvoj turizma i da je turizam jedan od strategijskih pravaca razvoja Hrvatske, u radu se problemski razrađuju (istražuju) pitanja plasmana turističkih usluga, posebno hotelskih, na inozemno tržište. Analiziraju se aktivnosti nositelja ponude i turističke politike u odnosu prema:razvoju proizvoda i usluga, prodaji i kanalima prodaje, politici cijena te vođenju promotivnih aktivnosti prema svjetskom tržištu, posebno tržištu zemalja EZ, s ciljem da se dobije odgovor na pitanje na koji način poboljšati plasman, a time i tržišni položaj Hrvatske na međunarodnom turističkom tržištu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu, Dubrovnik

Profili:

Avatar Url Vesna Vrtiprah (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Borković Vesna
Mogućnosti i pravci politike plasmana turističkih usluga Hrvatske na međunarodno tržište // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, II (1993), 1; 83-96 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
Borković Vesna (1993) Mogućnosti i pravci politike plasmana turističkih usluga Hrvatske na međunarodno tržište. Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, II (1), 83-96.
@article{article, year = {1993}, pages = {83-96}, keywords = {plasman, turisti\v{c}ke i hotelske usluge, cijena, prodaja, me\djunarodno turisti\v{c}ko tr\v{z}i\v{s}te, promocija, tr\v{z}i\v{s}te zemalja EZ}, journal = {Ekonomska misao i praksa : \v{c}asopis Sveu\v{c}ilista u Dubrovniku}, volume = {II}, number = {1}, issn = {1330-1039}, title = {Mogu\'{c}nosti i pravci politike plasmana turisti\v{c}kih usluga Hrvatske na me\djunarodno tr\v{z}i\v{s}te}, keyword = {plasman, turisti\v{c}ke i hotelske usluge, cijena, prodaja, me\djunarodno turisti\v{c}ko tr\v{z}i\v{s}te, promocija, tr\v{z}i\v{s}te zemalja EZ} }
@article{article, year = {1993}, pages = {83-96}, keywords = {marketing, tourist and hotel services, price, international tourist market, promotion, market of the EEC member countries}, journal = {Ekonomska misao i praksa : \v{c}asopis Sveu\v{c}ilista u Dubrovniku}, volume = {II}, number = {1}, issn = {1330-1039}, title = {Possibilities and Marketing Policy Trends of Tourist Services of Croatia on the International Market}, keyword = {marketing, tourist and hotel services, price, international tourist market, promotion, market of the EEC member countries} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font