Pregled bibliografske jedinice broj: 1092206
Mogućnosti i pravci politike plasmana turističkih usluga Hrvatske na međunarodno tržište
Mogućnosti i pravci politike plasmana turističkih usluga Hrvatske na međunarodno tržište // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, II (1993), 1; 83-96 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 1092206 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mogućnosti i pravci politike plasmana turističkih
usluga Hrvatske na međunarodno tržište
(Possibilities and Marketing Policy Trends of
Tourist Services of Croatia on the
International Market)
Autori
Borković Vesna
Izvornik
Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku (1330-1039) II
(1993), 1;
83-96
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
plasman, turističke i hotelske usluge, cijena, prodaja, međunarodno turističko tržište, promocija, tržište zemalja EZ
(marketing, tourist and hotel services, price, international tourist market, promotion, market of the EEC member countries)
Sažetak
Budući da međunarodno turističko tržište nije ograničavajući činitelj za daljnji razvoj turizma i da je turizam jedan od strategijskih pravaca razvoja Hrvatske, u radu se problemski razrađuju (istražuju) pitanja plasmana turističkih usluga, posebno hotelskih, na inozemno tržište. Analiziraju se aktivnosti nositelja ponude i turističke politike u odnosu prema:razvoju proizvoda i usluga, prodaji i kanalima prodaje, politici cijena te vođenju promotivnih aktivnosti prema svjetskom tržištu, posebno tržištu zemalja EZ, s ciljem da se dobije odgovor na pitanje na koji način poboljšati plasman, a time i tržišni položaj Hrvatske na međunarodnom turističkom tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu, Dubrovnik
Profili:
Vesna Vrtiprah
(autor)