Pregled bibliografske jedinice broj: 1092162
Odgoj i obrazovanje za održivi razvoj u suvremenom kurikulumu
Odgoj i obrazovanje za održivi razvoj u suvremenom kurikulumu // Znanstveno-stručni skup Održivi razvoj i odgojno-obrazovni sustav Hrvatske : zbornik radova / Radeka, Igor (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru ; Dječji vrtić Radost, Zadar, 2017. str. 203-210 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 1092162 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odgoj i obrazovanje za održivi razvoj u suvremenom
kurikulumu
(Education for sustainable development in
contemporary curriculum)
Autori
Bulić, Mila ; Blažević, Ines
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Znanstveno-stručni skup Održivi razvoj i odgojno-obrazovni sustav Hrvatske : zbornik radova
/ Radeka, Igor - Zadar : Sveučilište u Zadru ; Dječji vrtić Radost, Zadar, 2017, 203-210
ISBN
978-953-331-154-8
Skup
Znanstveno-stručni skup Održivi razvoj i odgojno- obrazovni sustav Hrvatske
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 12.05.2016. - 13.05.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
kompostiranje ; odgoj i obrazovanje za održivi razvo ; školski kurikulum ; učenici ; učitelji
(composting ; education for sustainable development ; school curriculum ; students ; teachers)
Sažetak
Suvremene globalizacijske i društvene promjene utječu na izmjenu slike škole danas koja sve više treba naglašavati svoju ne samo obrazovnu nego i odgojnu ulogu. U svjetlu suvremenih promjena naglašava se važnost odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u svijetu te Republici Hrvatskoj. O tome svjedoče podatci da se upravo sastavnice održivog razvoja implementiraju međupredmetnim temama Nacionalnog okvirnog kurikuluma, kao i da je odgoj i obrazovanje za okoliš i održivi razvoj jedan od integrativnih odgojno-obrazovnih sadržaja za osnovnu školu u Nastavnom planu i programu. kako bi što uspješnije ostvarili zadane ciljeve u promicanju odgoja i obrazovanja za održivi razvoj tijekom osmišljavanja školskog kurikuluma nužno je implementirati učinkovite aktivnosti koje će učenicima biti zanimljive i poticajne. Jedna od tih aktivnosti je "Kompostiranje" koje se posljednjih godina provodi u više škola u Republici Hrvatskoj. Sa svrhom utvrđivanja u kolikoj su mjeri učenici osnovne škole od 5. do 8. razreda zainteresirani za sudjelovanje u aktivnostima koje promiču obrazovanje za održivi razvoj , provedeno je istraživanje na uzorku od 162 učenika Splitsko-dalmatinske županije te će se rezultati predstaviti u radu. Doprinos rezultata svakako može biti poticaj odgojno-obrazovnim djelatnicima pri planiranju aktivnosti kojima bi poticali odgoj i obrazovanje za održivi razvoj , ali i mogućnost obogaćivanja njihova odgojno- obrazovnog rada.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne prirodne znanosti, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu