Pregled bibliografske jedinice broj: 1092160
Mogućnosti primjene obrazovne softverske platforme mozaBook u nastavi prirode i društva
Mogućnosti primjene obrazovne softverske platforme mozaBook u nastavi prirode i društva // Prozor u svijet obrazovanja, nauke i mladih / Nesimović, Sanela ; Mešanović-Meša, Emira (ur.).
Sarajevo: Pedagoški fakultet Univerziteta u Sarajevu, 2019. str. 401-417
CROSBI ID: 1092160 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mogućnosti primjene obrazovne softverske platforme
mozaBook u nastavi prirode i društva
(Possibilities of applying educational software
platform MozaBook in teaching science)
Autori
Kostović-Vranješ, Vesna ; Bulić, Mila ; Šušnjara, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Prozor u svijet obrazovanja, nauke i mladih
Urednik/ci
Nesimović, Sanela ; Mešanović-Meša, Emira
Izdavač
Pedagoški fakultet Univerziteta u Sarajevu
Grad
Sarajevo
Godina
2019
Raspon stranica
401-417
ISBN
978-9926-448-07-3
Ključne riječi
informacijska i komunikacijska tehnologija u obrazovanju ; konceptualno razumijevanje ; mozaBook, obrazovna softverska platforma ; priroda i društvo
(Information and Communication Technology in Education ; Conceptual Understanding ; MozaBook ; Science ; Teaching Impact)
Sažetak
Suvremeno društvo i nagli razvoj informacijsko- komunikacijske tehnologije naglasak stavljaju na razvoj niza kompetencija učenika među kojima je digitalna kompetencija izuzetno važna. Upravo ta činjenica je razlog zašto je potrebno implementirati informacijsko komunikacijsku tehnologiju u odgojno- obrazovni proces kao jedan od alata za ostvarivanje ishoda učenja u nastavi općenito pa tako i u nastavi prirode i društva. Mnogi digitalni alati i platforme pomažu u učenju i konceptualnom razumijevanju nastavnih sadržaja, poput u ovom radu primijenjene softverske platforme mozaBook. S ciljem utvrđivanja mogućnosti primjene softverske platforme mozaBook u nastavi prirode i društva provedeno je istraživanje u dvjema osnovnim školama u Splitu. Eksperimentalnu skupinu, koja je primjenjivala obrazovnu platformu mozaBook, činila su tri četvrta razreda jedne osnovne škole, a kontrolnu skupinu učenici tri četvrta razreda druge osnovne škole. Istraživanjem se želio utvrditi utjecaj softverske platforme mozaBook, ostvarenost obrazovnih ishoda nastavnih sadržaja prirode i društva četvrtog razreda, razumijevanje specifičnih koncepata u sklopu nastavne cjeline Život biljke, te istražiti zadovoljstvo učenika korištenjem platforme mozaBook. Dobiveni rezultati pokazuju kako postoji statistički značajna razlika u ostvarenosti obrazovnih ishoda između kontrolne i eksperimentalne skupine te ukazuju na postojanje statistički značajne razlike u konceptualnom razumijevanju traženih koncepata vezanih uz život biljke. Istraživanje je pokazalo kako su učenici imali visoka očekivanja od mozaBook-a koja su bila i ispunjena.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu