Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1092160

Mogućnosti primjene obrazovne softverske platforme mozaBook u nastavi prirode i društva


Kostović-Vranješ, Vesna; Bulić, Mila; Šušnjara, Katarina
Mogućnosti primjene obrazovne softverske platforme mozaBook u nastavi prirode i društva // Prozor u svijet obrazovanja, nauke i mladih / Nesimović, Sanela ; Mešanović-Meša, Emira (ur.).
Sarajevo: Pedagoški fakultet Univerziteta u Sarajevu, 2019. str. 401-417


CROSBI ID: 1092160 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mogućnosti primjene obrazovne softverske platforme mozaBook u nastavi prirode i društva
(Possibilities of applying educational software platform MozaBook in teaching science)

Autori
Kostović-Vranješ, Vesna ; Bulić, Mila ; Šušnjara, Katarina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Prozor u svijet obrazovanja, nauke i mladih

Urednik/ci
Nesimović, Sanela ; Mešanović-Meša, Emira

Izdavač
Pedagoški fakultet Univerziteta u Sarajevu

Grad
Sarajevo

Godina
2019

Raspon stranica
401-417

ISBN
978-9926-448-07-3

Ključne riječi
informacijska i komunikacijska tehnologija u obrazovanju ; konceptualno razumijevanje ; mozaBook, obrazovna softverska platforma ; priroda i društvo
(Information and Communication Technology in Education ; Conceptual Understanding ; MozaBook ; Science ; Teaching Impact)

Sažetak
Suvremeno društvo i nagli razvoj informacijsko- komunikacijske tehnologije naglasak stavljaju na razvoj niza kompetencija učenika među kojima je digitalna kompetencija izuzetno važna. Upravo ta činjenica je razlog zašto je potrebno implementirati informacijsko komunikacijsku tehnologiju u odgojno- obrazovni proces kao jedan od alata za ostvarivanje ishoda učenja u nastavi općenito pa tako i u nastavi prirode i društva. Mnogi digitalni alati i platforme pomažu u učenju i konceptualnom razumijevanju nastavnih sadržaja, poput u ovom radu primijenjene softverske platforme mozaBook. S ciljem utvrđivanja mogućnosti primjene softverske platforme mozaBook u nastavi prirode i društva provedeno je istraživanje u dvjema osnovnim školama u Splitu. Eksperimentalnu skupinu, koja je primjenjivala obrazovnu platformu mozaBook, činila su tri četvrta razreda jedne osnovne škole, a kontrolnu skupinu učenici tri četvrta razreda druge osnovne škole. Istraživanjem se želio utvrditi utjecaj softverske platforme mozaBook, ostvarenost obrazovnih ishoda nastavnih sadržaja prirode i društva četvrtog razreda, razumijevanje specifičnih koncepata u sklopu nastavne cjeline Život biljke, te istražiti zadovoljstvo učenika korištenjem platforme mozaBook. Dobiveni rezultati pokazuju kako postoji statistički značajna razlika u ostvarenosti obrazovnih ishoda između kontrolne i eksperimentalne skupine te ukazuju na postojanje statistički značajne razlike u konceptualnom razumijevanju traženih koncepata vezanih uz život biljke. Istraživanje je pokazalo kako su učenici imali visoka očekivanja od mozaBook-a koja su bila i ispunjena.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Mila Bulić (autor)

Avatar Url Vesna Kostović-Vranješ (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.pf.unsa.ba

Citiraj ovu publikaciju:

Kostović-Vranješ, Vesna; Bulić, Mila; Šušnjara, Katarina
Mogućnosti primjene obrazovne softverske platforme mozaBook u nastavi prirode i društva // Prozor u svijet obrazovanja, nauke i mladih / Nesimović, Sanela ; Mešanović-Meša, Emira (ur.).
Sarajevo: Pedagoški fakultet Univerziteta u Sarajevu, 2019. str. 401-417
Kostović-Vranješ, V., Bulić, M. & Šušnjara, K. (2019) Mogućnosti primjene obrazovne softverske platforme mozaBook u nastavi prirode i društva. U: Nesimović, S. & Mešanović-Meša, E. (ur.) Prozor u svijet obrazovanja, nauke i mladih. Sarajevo, Pedagoški fakultet Univerziteta u Sarajevu, str. 401-417.
@inbook{inbook, author = {Kostovi\'{c}-Vranje\v{s}, Vesna and Buli\'{c}, Mila and \v{S}u\v{s}njara, Katarina}, year = {2019}, pages = {401-417}, keywords = {informacijska i komunikacijska tehnologija u obrazovanju, konceptualno razumijevanje, mozaBook, obrazovna softverska platforma, priroda i dru\v{s}tvo}, isbn = {978-9926-448-07-3}, title = {Mogu\'{c}nosti primjene obrazovne softverske platforme mozaBook u nastavi prirode i dru\v{s}tva}, keyword = {informacijska i komunikacijska tehnologija u obrazovanju, konceptualno razumijevanje, mozaBook, obrazovna softverska platforma, priroda i dru\v{s}tvo}, publisher = {Pedago\v{s}ki fakultet Univerziteta u Sarajevu}, publisherplace = {Sarajevo} }
@inbook{inbook, author = {Kostovi\'{c}-Vranje\v{s}, Vesna and Buli\'{c}, Mila and \v{S}u\v{s}njara, Katarina}, year = {2019}, pages = {401-417}, keywords = {Information and Communication Technology in Education, Conceptual Understanding, MozaBook, Science, Teaching Impact}, isbn = {978-9926-448-07-3}, title = {Possibilities of applying educational software platform MozaBook in teaching science}, keyword = {Information and Communication Technology in Education, Conceptual Understanding, MozaBook, Science, Teaching Impact}, publisher = {Pedago\v{s}ki fakultet Univerziteta u Sarajevu}, publisherplace = {Sarajevo} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font