Pregled bibliografske jedinice broj: 1091946
Načini učenja matematike u razrednoj nastavi
Načini učenja matematike u razrednoj nastavi // Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 65 (2016), 2; 273-286 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 1091946 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Načini učenja matematike u razrednoj nastavi
(Ways to learn Mathematics Curriculum)
Autori
Bašić, Ivona ; Mišurac, Irena
Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu (0037-654X) 65
(2016), 2;
273-286
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
nastava matematike ; načini učenja ; vizualni, auditivni, tjelesni, mješoviti
(mathematics teaching ; learning modes ; visual, auditory, physical, mixed)
Sažetak
Matematika u današnjem svijetu ima važnu i nezamjenjivu ulogu. Usprkos njenoj važnosti, rezultati učenika često nisu na zadovoljavajućoj razini. Kako bi otkrili uzrok tome proučavaju se načini na koje djeca uče matematiku. Za razumijevanje važnosti načina učenja potrebno je poznavanje procesa učenja kod učenika te izvora podataka koje učenik pri učenja koristi. U radu se koristio Bandler- Grinderov model koji učenike svrstava u tri kategorije: vizualni, auditivni i tjelesni način. Uz to, predvidjeli smo i četvrtu kategoriju, mješoviti način, za učenike koji ne pokazuju izraženo pripadanje jednoj od tri ranije spomenute. Provedeno je istraživanje na uzorku 150 učenika trećih i četvrtih razreda u kojem su učenici prema rezultatima anketnog listića svrstani u jednu od četiri kategorije. Pokazalo se da prevladava vizualni način učenja, pogotovo kod djevojčica.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne prirodne znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- LISA: Library and Information Science Abstracts
- LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
- MLA - Modern Language Abstracts