Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1091840

Politika plasmana turističkih usluga i njeni učinci


Borković Vesna
Politika plasmana turističkih usluga i njeni učinci // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, I (1992), 1; 71-88 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 1091840 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Politika plasmana turističkih usluga i njeni učinci
(Marketing Policy of Tourist Services and Its Efects)

Autori
Borković Vesna

Izvornik
Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku (1330-1039) I (1992), 1; 71-88

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
politika plasmana, nosioci ponude, elastičnost, promocija, prodaja, učinci, "proizvod"
(marketing policy, suppliers of services, elasticity, promotion, sale, effects)

Sažetak
U dosadašnjoj politici plasmana turističkih usluga postojale su određene slabosti, što je posebno bilo izraženo kroz primjenu glavnih elemenata marketinga ("proizvod"-uslugu, prodaju, promociju i cijene). Nije bilo dovoljno osmišljeno tržišno ponašanje, a pojedine funkcije marketinga provodile su se parcijalno i uz mnogo nedostataka dok neke uopće nisu ostvarivane (npr. marketing istraživanja). Čitav niz grešaka učinjenih u dosadašnjoj politici plasmana negativno se odražavao na postignuti obujam prodaje (broj posjeta, noćenja i stvaranja povoljnije strukture potrošača) i učinke poslovanja. Međuovisnost pojedinih elemenata politike plasmana nosilaca ponude i ostvarenog turističkog prometa i prihoda u grupaciji 08 "Ugostiteljstvo i turizam" pokazuje da je inozemna turistička potražnja bila neznatno osjetljiva na promjene cijena, rast ulaganja u promociju i veće angažiranje posrednika u prodaji, tako da se rast inozemnog prometa može znatnim dijelom pripisati općoj inerciji u turističkim kretanjima, a samo djelomično aktivnostima politike plasmana nosilaca turističke ponude. U politici je bila zapostavljena usluga-proizvod kao najvažniji element marketinga.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu, Dubrovnik

Profili:

Avatar Url Vesna Vrtiprah (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Borković Vesna
Politika plasmana turističkih usluga i njeni učinci // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, I (1992), 1; 71-88 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
Borković Vesna (1992) Politika plasmana turističkih usluga i njeni učinci. Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, I (1), 71-88.
@article{article, year = {1992}, pages = {71-88}, keywords = {politika plasmana, nosioci ponude, elasti\v{c}nost, promocija, prodaja, u\v{c}inci, "proizvod"}, journal = {Ekonomska misao i praksa : \v{c}asopis Sveu\v{c}ilista u Dubrovniku}, volume = {I}, number = {1}, issn = {1330-1039}, title = {Politika plasmana turisti\v{c}kih usluga i njeni u\v{c}inci}, keyword = {politika plasmana, nosioci ponude, elasti\v{c}nost, promocija, prodaja, u\v{c}inci, "proizvod"} }
@article{article, year = {1992}, pages = {71-88}, keywords = {marketing policy, suppliers of services, elasticity, promotion, sale, effects}, journal = {Ekonomska misao i praksa : \v{c}asopis Sveu\v{c}ilista u Dubrovniku}, volume = {I}, number = {1}, issn = {1330-1039}, title = {Marketing Policy of Tourist Services and Its Efects}, keyword = {marketing policy, suppliers of services, elasticity, promotion, sale, effects} }

Časopis indeksira:


  • EconLit





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font