Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1091792

Utjecaj promotivnih aktivnosti na potrošačevu namjeru doniranja organizaciji posvećenoj djeci s autizmom


Marušić, Monika
Utjecaj promotivnih aktivnosti na potrošačevu namjeru doniranja organizaciji posvećenoj djeci s autizmom, 2020., diplomski rad, diplomski, EKONOMSKI FAKULTET U RIJECI, Rijeka


CROSBI ID: 1091792 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj promotivnih aktivnosti na potrošačevu namjeru doniranja organizaciji posvećenoj djeci s autizmom
(The impact of promotional activities on consumer intention to donate to an organization dedicated to children with autism)

Autori
Marušić, Monika

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
EKONOMSKI FAKULTET U RIJECI

Mjesto
Rijeka

Datum
10.09

Godina
2020

Stranica
59

Mentor
Izv. prof. dr.sc. Ivana First Komen

Ključne riječi
autizam, neprofitna organizacija, namjera doniranja, promotivne aktivnosti
(autism, non-profit organization, intention to donate, promotional activities)

Sažetak
Cilj ovog rada je analizirati te utvrditi koji su to čimbenici promocijskih aktivnosti neprofitnih organizacija koji utječu na odluku potrošača te ih potiču da se uključe u doniranje projektu posvećenom pomoći djeci s autizmom. Kako bi se došlo do zaključaka o temi, postavljene su četiri hipoteze. Za testiranje hipoteza u ovom radu i analizu podataka prikupljenih od 210 ispitanika koristila se metoda anketnog upitnika. Prethodna istraživanja potvrdila su kako su društvene mreže pozitivno povezane s namjerom doniranja, a to se potvrdilo i ovim istraživanjem. Razlika između oglasa koji je postavljen online (na društvenim mrežama) i offline (na jumbo plakatu) je statistički značajna. Također, rezultati istraživanja potvrdili su kako emocija odnosno emotivne poruke pozitivno utječu na namjeru doniranja. Uz emociju i društvene mreže, velik utjecaj na sadašnje i buduće donatore imaju i ambasadori neprofitnih organizacija, odnosno osobe koje predstavljaju organizaciju široj javnosti. Stoga preporuka marketerima i neprofitnim organizacijama je da u svoje promotivne aktivnosti uključe emociju (npr. emotivne poruke), da se oglašavaju na društvenim mrežama te da imaju svog ambasadora.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Marušić, Monika
Utjecaj promotivnih aktivnosti na potrošačevu namjeru doniranja organizaciji posvećenoj djeci s autizmom, 2020., diplomski rad, diplomski, EKONOMSKI FAKULTET U RIJECI, Rijeka
Marušić, M. (2020) 'Utjecaj promotivnih aktivnosti na potrošačevu namjeru doniranja organizaciji posvećenoj djeci s autizmom', diplomski rad, diplomski, EKONOMSKI FAKULTET U RIJECI, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Maru\v{s}i\'{c}, Monika}, year = {2020}, pages = {59}, keywords = {autizam, neprofitna organizacija, namjera doniranja, promotivne aktivnosti}, title = {Utjecaj promotivnih aktivnosti na potro\v{s}a\v{c}evu namjeru doniranja organizaciji posve\'{c}enoj djeci s autizmom}, keyword = {autizam, neprofitna organizacija, namjera doniranja, promotivne aktivnosti}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Maru\v{s}i\'{c}, Monika}, year = {2020}, pages = {59}, keywords = {autism, non-profit organization, intention to donate, promotional activities}, title = {The impact of promotional activities on consumer intention to donate to an organization dedicated to children with autism}, keyword = {autism, non-profit organization, intention to donate, promotional activities}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font