Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1091782

Stvaranje i razvoj osobne marke fitness influencera na društvenoj mreži Instagram


Hajdinjak, Antonia
Stvaranje i razvoj osobne marke fitness influencera na društvenoj mreži Instagram, 2020., diplomski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka


CROSBI ID: 1091782 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stvaranje i razvoj osobne marke fitness influencera na društvenoj mreži Instagram
(Creation and development of the fitness influencer personal brand on Instagram)

Autori
Hajdinjak, Antonia

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci

Mjesto
Rijeka

Datum
25.09

Godina
2020

Stranica
60

Mentor
First Komen, Ivana

Ključne riječi
influencer ; fitness ; Instagram ; osobna marka ; kriteriji uspjeha
(influencer ; fitness ; Instagram ; personal brand ; success criteria)

Sažetak
Kako društveni mediji nastavljaju dobivati na popularnosti, vođe mišljenja na društvenim mrežama, odnosno takozvani influenceri, postaju sve važniji u svijetu marketinga. Umjesto da guraju svoje oglase na Internetu, poduzeća i marke se okreću pouzdanim osobama, influencerima, kako bi svoje poruke poslali potrošačima. Shodno tome, svrha ovog rada je istražiti na koji način se uspješni fitness influenceri prezentiraju svojoj publici, stvaraju svoj imidž te kreiraju osobnu marku. S obzirom na to da je Instagram trenutno najpopularnija društvena mreža širom svijeta, upravo se ta platforma koristila kao alat istraživanja. Identifikacija uspješnih fitness influencera na Instagramu provela se metodom anketnog upitnika, dok se za primarno istraživanje koristila metoda analize sadržaja. Istraživanjem se došlo do spoznaje da se uspješni fitness influenceri s ciljem razvoja svoje osobne marke ne pridržavaju u potpunosti svih preporuka stručnjaka za digitalni marketing i preporuka koje daju rezultati znanstvenih istraživanja, no analiza je pokazala dovoljno sličnosti koje promatrani influenceri s najvećom vrijednosti osobne marke imaju. Na razini cjelokupnog profila najuspješniji fitness influenceri poštuju kriterije uspjeha kao što su navođenje linkova i poziva na akciju u opisu profila, te korištenje jednog filtera na svim fotografijama. Što se tiče samih objava, najzastupljenije su fotografije samih influencera u nesportskom okruženju te fotografije osobnog života, ali i zdrave prehrane. Također, za razvijanje osobne marke influenceri sve više koriste Instagram priče kako bi se povezali sa sljedbenicima i prikazali svoje svakodnevne navike i rutinu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
NadSve-Sveučilište u Rijeci-ZP UNIRI 1/19 - Primjena digitalnog marketinga i reakcije potrošača (First Komen, Ivana, NadSve ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivana First Komen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hajdinjak, Antonia
Stvaranje i razvoj osobne marke fitness influencera na društvenoj mreži Instagram, 2020., diplomski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
Hajdinjak, A. (2020) 'Stvaranje i razvoj osobne marke fitness influencera na društvenoj mreži Instagram', diplomski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Hajdinjak, Antonia}, year = {2020}, pages = {60}, keywords = {influencer, fitness, Instagram, osobna marka, kriteriji uspjeha}, title = {Stvaranje i razvoj osobne marke fitness influencera na dru\v{s}tvenoj mre\v{z}i Instagram}, keyword = {influencer, fitness, Instagram, osobna marka, kriteriji uspjeha}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Hajdinjak, Antonia}, year = {2020}, pages = {60}, keywords = {influencer, fitness, Instagram, personal brand, success criteria}, title = {Creation and development of the fitness influencer personal brand on Instagram}, keyword = {influencer, fitness, Instagram, personal brand, success criteria}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font