Pregled bibliografske jedinice broj: 1091782
Stvaranje i razvoj osobne marke fitness influencera na društvenoj mreži Instagram
Stvaranje i razvoj osobne marke fitness influencera na društvenoj mreži Instagram, 2020., diplomski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
CROSBI ID: 1091782 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stvaranje i razvoj osobne marke fitness
influencera na društvenoj mreži Instagram
(Creation and development of the fitness influencer
personal brand on Instagram)
Autori
Hajdinjak, Antonia
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci
Mjesto
Rijeka
Datum
25.09
Godina
2020
Stranica
60
Mentor
First Komen, Ivana
Ključne riječi
influencer ; fitness ; Instagram ; osobna marka ; kriteriji uspjeha
(influencer ; fitness ; Instagram ; personal brand ; success criteria)
Sažetak
Kako društveni mediji nastavljaju dobivati na popularnosti, vođe mišljenja na društvenim mrežama, odnosno takozvani influenceri, postaju sve važniji u svijetu marketinga. Umjesto da guraju svoje oglase na Internetu, poduzeća i marke se okreću pouzdanim osobama, influencerima, kako bi svoje poruke poslali potrošačima. Shodno tome, svrha ovog rada je istražiti na koji način se uspješni fitness influenceri prezentiraju svojoj publici, stvaraju svoj imidž te kreiraju osobnu marku. S obzirom na to da je Instagram trenutno najpopularnija društvena mreža širom svijeta, upravo se ta platforma koristila kao alat istraživanja. Identifikacija uspješnih fitness influencera na Instagramu provela se metodom anketnog upitnika, dok se za primarno istraživanje koristila metoda analize sadržaja. Istraživanjem se došlo do spoznaje da se uspješni fitness influenceri s ciljem razvoja svoje osobne marke ne pridržavaju u potpunosti svih preporuka stručnjaka za digitalni marketing i preporuka koje daju rezultati znanstvenih istraživanja, no analiza je pokazala dovoljno sličnosti koje promatrani influenceri s najvećom vrijednosti osobne marke imaju. Na razini cjelokupnog profila najuspješniji fitness influenceri poštuju kriterije uspjeha kao što su navođenje linkova i poziva na akciju u opisu profila, te korištenje jednog filtera na svim fotografijama. Što se tiče samih objava, najzastupljenije su fotografije samih influencera u nesportskom okruženju te fotografije osobnog života, ali i zdrave prehrane. Također, za razvijanje osobne marke influenceri sve više koriste Instagram priče kako bi se povezali sa sljedbenicima i prikazali svoje svakodnevne navike i rutinu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
NadSve-Sveučilište u Rijeci-ZP UNIRI 1/19 - Primjena digitalnog marketinga i reakcije potrošača (First Komen, Ivana, NadSve ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Ivana First Komen
(mentor)