Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1090132

OBRAZOVANJE POLITIČKIH MIGRANATA: TEORIJA I PRAKSA


Kuntin. Petra
OBRAZOVANJE POLITIČKIH MIGRANATA: TEORIJA I PRAKSA, 2017., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1090132 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
OBRAZOVANJE POLITIČKIH MIGRANATA: TEORIJA I PRAKSA
(Education of political migrants: theory and practice)

Autori
Kuntin. Petra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
03.07

Godina
2017

Stranica
54

Mentor
Rajić, Višnja

Neposredni voditelj
Rajić, Višnja

Ključne riječi
obrazovanje, izbjeglice, osnovna škola, politički migranti, prilagodljivost obrazovanog sustava
(education, refugees, primary school, political migrants, educational system adaptability)

Sažetak
Posljednjih nekoliko godina Europa se suočava s iznenadnim velikim valom izbjeglica iz bliskoistočnih zemalja (osobito iz Sirije i Afganistana). Izazovi koji su stavljeni pred zemlje primateljice zahtijevaju visoku razinu funkcionalnosti političkog i ekonomskog sustava, ali i obrazovnog sustava koji je, u novije vrijeme, prepoznat kao jedna od ključnih sastavnica uspješne integracije migranata i izbjeglica u društvo. Republika Hrvatska je jedna od zemalja koje su se našle na ruti migracijskog vala te je odigrala značajnu ulogu u tranzitu, ali i prihvatu izbjeglica. Ovaj rad izlaže studiju slučaja o funkcioniranju hrvatskog odgojno-obrazovnog sustava u kriznim situacijama poput prethodno navedene. Analiza hrvatskog obrazovanog sustava u kontekstu obrazovanja političkih migranata i izbjeglica provedena je uz pomoć 4A sheme Katarine Tomaševski s posebnim naglaskom na njegovu prilagodljivost. Za potrebe istraživanja provedeni su intervjui s učiteljicama iz škola koje do sada pohađa najveći broj djece izbjeglica koji su u procesu traženja azila. Pitanja su se odnosila na konkretne odgojno- obrazovne situacije učiteljica s djecom izbjeglica. Također, provedena je komparativna analiza mjera i aktivnosti zemalja primateljica s obzirom na prihvat i način integracije djece izbjeglica u njihove odgojno- obrazovne sustave. U završnom dijelu rada navede su preporuke za unapređenje odgojno- obrazovnog sustava.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Petra Kuntin (autor)

Avatar Url Višnja Rajić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kuntin. Petra
OBRAZOVANJE POLITIČKIH MIGRANATA: TEORIJA I PRAKSA, 2017., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
Kuntin. Petra (2017) 'OBRAZOVANJE POLITIČKIH MIGRANATA: TEORIJA I PRAKSA', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, year = {2017}, pages = {54}, keywords = {obrazovanje, izbjeglice, osnovna \v{s}kola, politi\v{c}ki migranti, prilagodljivost obrazovanog sustava}, title = {OBRAZOVANJE POLITI\v{C}KIH MIGRANATA: TEORIJA I PRAKSA}, keyword = {obrazovanje, izbjeglice, osnovna \v{s}kola, politi\v{c}ki migranti, prilagodljivost obrazovanog sustava}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, year = {2017}, pages = {54}, keywords = {education, refugees, primary school, political migrants, educational system adaptability}, title = {Education of political migrants: theory and practice}, keyword = {education, refugees, primary school, political migrants, educational system adaptability}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font