Pregled bibliografske jedinice broj: 1090132
OBRAZOVANJE POLITIČKIH MIGRANATA: TEORIJA I PRAKSA
OBRAZOVANJE POLITIČKIH MIGRANATA: TEORIJA I PRAKSA, 2017., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1090132 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
OBRAZOVANJE POLITIČKIH MIGRANATA: TEORIJA I PRAKSA
(Education of political migrants: theory and
practice)
Autori
Kuntin. Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
03.07
Godina
2017
Stranica
54
Mentor
Rajić, Višnja
Neposredni voditelj
Rajić, Višnja
Ključne riječi
obrazovanje, izbjeglice, osnovna škola, politički migranti, prilagodljivost obrazovanog sustava
(education, refugees, primary school, political migrants, educational system adaptability)
Sažetak
Posljednjih nekoliko godina Europa se suočava s iznenadnim velikim valom izbjeglica iz bliskoistočnih zemalja (osobito iz Sirije i Afganistana). Izazovi koji su stavljeni pred zemlje primateljice zahtijevaju visoku razinu funkcionalnosti političkog i ekonomskog sustava, ali i obrazovnog sustava koji je, u novije vrijeme, prepoznat kao jedna od ključnih sastavnica uspješne integracije migranata i izbjeglica u društvo. Republika Hrvatska je jedna od zemalja koje su se našle na ruti migracijskog vala te je odigrala značajnu ulogu u tranzitu, ali i prihvatu izbjeglica. Ovaj rad izlaže studiju slučaja o funkcioniranju hrvatskog odgojno-obrazovnog sustava u kriznim situacijama poput prethodno navedene. Analiza hrvatskog obrazovanog sustava u kontekstu obrazovanja političkih migranata i izbjeglica provedena je uz pomoć 4A sheme Katarine Tomaševski s posebnim naglaskom na njegovu prilagodljivost. Za potrebe istraživanja provedeni su intervjui s učiteljicama iz škola koje do sada pohađa najveći broj djece izbjeglica koji su u procesu traženja azila. Pitanja su se odnosila na konkretne odgojno- obrazovne situacije učiteljica s djecom izbjeglica. Također, provedena je komparativna analiza mjera i aktivnosti zemalja primateljica s obzirom na prihvat i način integracije djece izbjeglica u njihove odgojno- obrazovne sustave. U završnom dijelu rada navede su preporuke za unapređenje odgojno- obrazovnog sustava.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb