Pregled bibliografske jedinice broj: 1089388
Mirjana Ž. Kovačević, Igor Lj. Stamenković: Algoritam za upravljanje događajima, Univerzitet u Novom Sadu, Prirodno-matematički fakultet, Departman za geografiju, turizam i hotelijerstvo, Novi Sad 2019., ISBN: 978- 867031-526-6, 130 str.
Mirjana Ž. Kovačević, Igor Lj. Stamenković: Algoritam za upravljanje događajima, Univerzitet u Novom Sadu, Prirodno-matematički fakultet, Departman za geografiju, turizam i hotelijerstvo, Novi Sad 2019., ISBN: 978- 867031-526-6, 130 str. // Turizam : znanstveno-stručni časopis, 68 (2020), 3; 359-360 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1089388 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mirjana Ž. Kovačević, Igor Lj. Stamenković:
Algoritam za upravljanje događajima,
Univerzitet u Novom Sadu, Prirodno-matematički
fakultet, Departman za geografiju, turizam i
hotelijerstvo, Novi Sad 2019., ISBN: 978-
867031-526-6, 130 str.
(Mirjana Ž. Kovacevic, Igor Lj. Stamenković:
Algorithm for event management, University of
Novi Sad, Faculty of Science, Department of
Geography, Tourism and Hospitality, Novi Sad
2019, ISBN: 978-867031-526-6, 130 pp.)
Autori
Demonja, Damir
Izvornik
Turizam : znanstveno-stručni časopis (0494-2639) 68
(2020), 3;
359-360
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Algoritam, kulturni događaji, planiranje, upravljanje, organizacija
(Algorithm, cultural events, planning, management, organization)
Sažetak
„Algoritam za upravljanje događajima“, autora Mirjane Ž. Kovačević i Igora Lj. Stamenkovića, znanstveno je djelo u kojem su na jednom mjestu predstavljena, obrađena i protumačena teorijska znanja koja bi trebao imati menadžer događaja, odnosno svatko tko se susreće s planiranjem i upravljanjem događaja u bilo kojem okruženju, dakle konferencija, korporativnih aktivnosti, festivala, kulturnih događanja, komunikacija s medijima i sličnih manifestacija. Autori, uglavnom usredotočeni na organizaciju kulturnih događaja, ukazuju da je upravljanje događajima složeni spoj kreativnih i tehničkih znanja i vještina, neophodnih za uspješno kreiranje serije javnih događaja, koji mogu generirati prihode ili, pak, postati glavni posao pojedinca ili skupine. Također, predstavljeni su najbolji primjeri iz prakse upravljanja događajima, u Srbiji i svijetu, koji oslikavaju teorijski opisane aktivnosti. Sadržaj ove znanstvene monografije, u kojoj su korišteni i dijelovi disertacija oboje autora, u skladu je s trenutnim stanjem u industriji upravljanja događajima, određenim standardima, postupcima i trendovima. Ovakav pristup je primjeren, jer ostavlja mogućnosti kasnijih aktualiziranja shodno tehnološkim naprecima, promjenama legislative i okolnostima. Ovo djelo je vrijedno i zbog proučavanja važnosti strateškog pristupa komuniciranja u praktičnom upravljanju događajima na svim razinama, jer razvoj tehnologija usmjerava i uvjetuje praksu kulturne i umjetničke produkcije, i nameće nova pravila, koja su najvidljivija u procesu komunikacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Etnologija i antropologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- PsychINFO
- Centre International de Researches et d'Etudes Touristiques (C.I.R.E.T.)
- C.A.B. International
- CSA
- TTRA
- Cabell's Directory of Publishing Opportunities in Management and Marketing
- Social Planning/Policy & Development Abstracts (SOPODA)
- EBSCO
- IBZ
- IBR
- Boletin de Novedades
- EMBASE
- Elsevier Geo Abstracts