Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1088914

Kreiranje održivog marketinškog spleta u ruralnom turizmu


Kovačić, Katja; Radeljak, Marko; Rakušić Cvrtak, Katja
Kreiranje održivog marketinškog spleta u ruralnom turizmu // Conference Proceedings of the International scientific and professional conference CIET 2016
Split: Sveučilišni odjel za stručne studije Sveučilišta u Splitu, 2016. str. 265-275 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1088914 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kreiranje održivog marketinškog spleta u ruralnom turizmu
(Creating sustainable marketing mix in rural tourism)

Autori
Kovačić, Katja ; Radeljak, Marko ; Rakušić Cvrtak, Katja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Conference Proceedings of the International scientific and professional conference CIET 2016 / - Split : Sveučilišni odjel za stručne studije Sveučilišta u Splitu, 2016, 265-275

ISBN
978-953-7220-25-9

Skup
Contemporary Issues in Economy & Technology, CIET 2016

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 16.06.2016. - 18.06.2016

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
rualni turizam, marketinški splet, održivi razvoj.
(rural tourim, marketing mix, sustainable development)

Sažetak
Ruralni turizam, kao značajan element održivog turističkog, ekonomskog i socijalnog razvoja ruralnih područja, nailazi na sve veće razvojne, marketinške, menadžerske i ekonomske poteškoće. Istovremeno sena strani turističke potražnje iskazuje sve značajniji interes za ovakvim oblikom turizma.Za razvoj ruralnog turizma važni su dobri prirodni i kulturni preduvjeti poput klime, tla, povoljnih mogućnosti zarazvoj poljoprivredne proizvodnje i očuvanakulturna baština.U radu se analizira postojećestanje i ponuda ruralnog turizma na području submediteranske Dalmacije, odnosno marketinški splet gospodarstava na području submediteranske Dalmacije. Ključne riječi:

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Splitu,
Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije

Profili:

Avatar Url Katja Rakusic (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kovačić, Katja; Radeljak, Marko; Rakušić Cvrtak, Katja
Kreiranje održivog marketinškog spleta u ruralnom turizmu // Conference Proceedings of the International scientific and professional conference CIET 2016
Split: Sveučilišni odjel za stručne studije Sveučilišta u Splitu, 2016. str. 265-275 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Kovačić, K., Radeljak, M. & Rakušić Cvrtak, K. (2016) Kreiranje održivog marketinškog spleta u ruralnom turizmu. U: Conference Proceedings of the International scientific and professional conference CIET 2016.
@article{article, author = {Kova\v{c}i\'{c}, Katja and Radeljak, Marko and Raku\v{s}i\'{c} Cvrtak, Katja}, year = {2016}, pages = {265-275}, keywords = {rualni turizam, marketin\v{s}ki splet, odr\v{z}ivi razvoj.}, isbn = {978-953-7220-25-9}, title = {Kreiranje odr\v{z}ivog marketin\v{s}kog spleta u ruralnom turizmu}, keyword = {rualni turizam, marketin\v{s}ki splet, odr\v{z}ivi razvoj.}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}ni odjel za stru\v{c}ne studije Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kova\v{c}i\'{c}, Katja and Radeljak, Marko and Raku\v{s}i\'{c} Cvrtak, Katja}, year = {2016}, pages = {265-275}, keywords = {rural tourim, marketing mix, sustainable development}, isbn = {978-953-7220-25-9}, title = {Creating sustainable marketing mix in rural tourism}, keyword = {rural tourim, marketing mix, sustainable development}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}ni odjel za stru\v{c}ne studije Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font