Pregled bibliografske jedinice broj: 1087911
Faktori od utjecaja na imidž i reputaciju influencera
Faktori od utjecaja na imidž i reputaciju influencera, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
CROSBI ID: 1087911 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Faktori od utjecaja na imidž i reputaciju
influencera
(Factors that influence image and reputation of
influencers)
Autori
Prajz, Paola
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci
Mjesto
Rijeka
Datum
18.09
Godina
2020
Stranica
36
Mentor
First Komen, Ivana
Neposredni voditelj
Grgurić Čop, Nina
Ključne riječi
influencer ; imidž ; reputacija
(influencer ; image ; reputation)
Sažetak
Influenceri u današnjem svijetu društvenih medija označavaju osobu koja svojom sposobnošću utjecaja utječe na odluke mnogobrojnih ljudi. Da bi to postigli kroz vrijeme svojim znanjem i sposobnostima moraju znati privući što više ljudi. Ovim se istraživanjem želi utvrditi koje karakteristike influencera utječu na izgradnju dobrog imidža i reputaciju. Istraživanje je provedeno putem internetske ankete zbog većeg opsega ljudi te se ciljalo na ispitanike od 20 do 25 godina. Rezultati ovog istraživanja ulaze u srž samog influencera te kako ih ljudi/pratitelji percipiraju. Za koje karakteristike smatraju da su značajne za njihov uspjeh te za koje ne? Pregledom prethodnih istraživanja pronađene su karakteristike za koje se tvrde da pridonose boljem imidžu i reputaciji influencera. Pouzdanost utječe na bolji imidž influencera, dok pouzdanost, stručnost i sličnost pridonose boljoj reputaciji. U istraživanju koje se provelo u svrhu izrade završnoga rada, krajnjim rezultatima sve navedene hipoteze u radu su se potvrdile.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
NadSve-Sveučilište u Rijeci-ZP UNIRI 1/19 - Primjena digitalnog marketinga i reakcije potrošača (First Komen, Ivana, NadSve ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka