Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1087911

Faktori od utjecaja na imidž i reputaciju influencera


Prajz, Paola
Faktori od utjecaja na imidž i reputaciju influencera, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka


CROSBI ID: 1087911 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Faktori od utjecaja na imidž i reputaciju influencera
(Factors that influence image and reputation of influencers)

Autori
Prajz, Paola

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci

Mjesto
Rijeka

Datum
18.09

Godina
2020

Stranica
36

Mentor
First Komen, Ivana

Neposredni voditelj
Grgurić Čop, Nina

Ključne riječi
influencer ; imidž ; reputacija
(influencer ; image ; reputation)

Sažetak
Influenceri u današnjem svijetu društvenih medija označavaju osobu koja svojom sposobnošću utjecaja utječe na odluke mnogobrojnih ljudi. Da bi to postigli kroz vrijeme svojim znanjem i sposobnostima moraju znati privući što više ljudi. Ovim se istraživanjem želi utvrditi koje karakteristike influencera utječu na izgradnju dobrog imidža i reputaciju. Istraživanje je provedeno putem internetske ankete zbog većeg opsega ljudi te se ciljalo na ispitanike od 20 do 25 godina. Rezultati ovog istraživanja ulaze u srž samog influencera te kako ih ljudi/pratitelji percipiraju. Za koje karakteristike smatraju da su značajne za njihov uspjeh te za koje ne? Pregledom prethodnih istraživanja pronađene su karakteristike za koje se tvrde da pridonose boljem imidžu i reputaciji influencera. Pouzdanost utječe na bolji imidž influencera, dok pouzdanost, stručnost i sličnost pridonose boljoj reputaciji. U istraživanju koje se provelo u svrhu izrade završnoga rada, krajnjim rezultatima sve navedene hipoteze u radu su se potvrdile.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
NadSve-Sveučilište u Rijeci-ZP UNIRI 1/19 - Primjena digitalnog marketinga i reakcije potrošača (First Komen, Ivana, NadSve ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Nina Grgurić Čop (mentor)

Avatar Url Ivana First Komen (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Prajz, Paola
Faktori od utjecaja na imidž i reputaciju influencera, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
Prajz, P. (2020) 'Faktori od utjecaja na imidž i reputaciju influencera', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Prajz, Paola}, year = {2020}, pages = {36}, keywords = {influencer, imid\v{z}, reputacija}, title = {Faktori od utjecaja na imid\v{z} i reputaciju influencera}, keyword = {influencer, imid\v{z}, reputacija}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Prajz, Paola}, year = {2020}, pages = {36}, keywords = {influencer, image, reputation}, title = {Factors that influence image and reputation of influencers}, keyword = {influencer, image, reputation}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font