Pregled bibliografske jedinice broj: 1087139
Primjena timske i projektne nastave u tehničkoj kulturi
Primjena timske i projektne nastave u tehničkoj kulturi // Varaždinski učitelj, 4 (2021), 5; 5-14 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1087139 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena timske i projektne nastave u tehničkoj
kulturi
(Use of team and project teaching in technical
culture)
Autori
Kozina, Martina ; Alajbeg, Anna ; Marangunić, Nikola
Izvornik
Varaždinski učitelj (2623-7237) 4
(2021), 5;
5-14
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
suvremena nastava ; timska nastava ; projektna nastava
(contemporary teaching ; team teaching ; project teaching)
Sažetak
Cilj ovoga rada bio je ispitati i objasniti koliko su timska i projektna nastava korištene pri poučavanju Tehničke kulture u osnovnim školama. Za potrebe istraživanja sastavljen je online upitnik koji sadržava devet pitanja zatvorenog tipa koja su podijeljena na dva dijela. Prvi dio upitnika odnosi se na socioekonomska pitanja (spol, dob, škola u kojoj rade, godine radnog staža, zadovoljstvo poslom), dok se drugi dio upitnika odnosio na pitanja o timskoj i projektnoj nastavi (učinkovitost određenog modela u nastavi Tehničke kulture, na koji način primjenjuju taj model). U istraživanju je sudjelovalo 36 ispitanika. Ispunjavanje upitnika je bilo anonimno. Dobivenim rezultatima se pokazalo da su nastavnici koji su koristili suvremene modele tijekom svoga rada zadovoljni i da učenici kroz takve modele bolje usvajaju nastavni sadržaj. Utvrđeno je da većina nastavnika koristi timsku i projektnu nastavu tijekom poučavanja Tehničke kulture.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split