Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1086122

Analiza utjecaja influencera na stavove i kupovno ponašanje potrošača u modnoj industriji


Varga, Tena
Analiza utjecaja influencera na stavove i kupovno ponašanje potrošača u modnoj industriji, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb


CROSBI ID: 1086122 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza utjecaja influencera na stavove i kupovno ponašanje potrošača u modnoj industriji
(Analysis of influencers impact on consumer attitudes and purchasing behavior in the fashion industry)

Autori
Varga, Tena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet Zagreb

Mjesto
Zagreb

Datum
29.09

Godina
2020

Stranica
40

Mentor
Pandža Bajs, Irena

Ključne riječi
influencer, modna industrija
(influencer, fashion industry)

Sažetak
Kako bi se ocijenio utjecaj influencera na stavove i kupovno ponašanje u modnoj industriji provedeno je istraživanje na uzorku od 343 osobe. Istraživanje pokazuje da većina ispitanika provodi 1 do 3 sata na društvenoj mreži Instagram, a značaj broj provodi i više od 3 sata. Prema broju objava i praćenju Influencera može se zaključiti da se radi o aktivnim korisnicima Instagram profila. Influencere prate radi modnog izričaja, ali radi i drugih stvari. Iako osobno nemaju izraženo ni pozitivno ni negativno mišljenje dali influenceri značajno utječu na njihovu osobnu kupovinu, utjecaj se ne može zanemariti jer s druge strane smatraju da influenceri utječu na druge potrošače i na njihovu kupovinu. Dobar dio ispitanika je zahvaljujući influencerima zavolio neke modne brendove te smatraju da su proizvodi koji objavljuju influenceri dobre kvalitete. Veći dio ispitanika je razmišljao o kupovini nakon savjeta influencera, a jedan dio se čak i odlučio za kupovinu. Prema navedenom može se zaključiti da influenceri utječu na stavove te ponašanje u kupovini.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Irena Pandža Bajs (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Varga, Tena
Analiza utjecaja influencera na stavove i kupovno ponašanje potrošača u modnoj industriji, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
Varga, T. (2020) 'Analiza utjecaja influencera na stavove i kupovno ponašanje potrošača u modnoj industriji', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Varga, Tena}, year = {2020}, pages = {40}, keywords = {influencer, modna industrija}, title = {Analiza utjecaja influencera na stavove i kupovno pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a u modnoj industriji}, keyword = {influencer, modna industrija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Varga, Tena}, year = {2020}, pages = {40}, keywords = {influencer, fashion industry}, title = {Analysis of influencers impact on consumer attitudes and purchasing behavior in the fashion industry}, keyword = {influencer, fashion industry}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font