Pregled bibliografske jedinice broj: 1086122
Analiza utjecaja influencera na stavove i kupovno ponašanje potrošača u modnoj industriji
Analiza utjecaja influencera na stavove i kupovno ponašanje potrošača u modnoj industriji, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 1086122 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza utjecaja influencera na stavove i kupovno ponašanje potrošača u modnoj industriji
(Analysis of influencers impact on consumer attitudes and purchasing behavior in the fashion industry)
Autori
Varga, Tena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
29.09
Godina
2020
Stranica
40
Mentor
Pandža Bajs, Irena
Ključne riječi
influencer, modna industrija
(influencer, fashion industry)
Sažetak
Kako bi se ocijenio utjecaj influencera na stavove i kupovno ponašanje u modnoj industriji provedeno je istraživanje na uzorku od 343 osobe. Istraživanje pokazuje da većina ispitanika provodi 1 do 3 sata na društvenoj mreži Instagram, a značaj broj provodi i više od 3 sata. Prema broju objava i praćenju Influencera može se zaključiti da se radi o aktivnim korisnicima Instagram profila. Influencere prate radi modnog izričaja, ali radi i drugih stvari. Iako osobno nemaju izraženo ni pozitivno ni negativno mišljenje dali influenceri značajno utječu na njihovu osobnu kupovinu, utjecaj se ne može zanemariti jer s druge strane smatraju da influenceri utječu na druge potrošače i na njihovu kupovinu. Dobar dio ispitanika je zahvaljujući influencerima zavolio neke modne brendove te smatraju da su proizvodi koji objavljuju influenceri dobre kvalitete. Veći dio ispitanika je razmišljao o kupovini nakon savjeta influencera, a jedan dio se čak i odlučio za kupovinu. Prema navedenom može se zaključiti da influenceri utječu na stavove te ponašanje u kupovini.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija