Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1085643

Online škola: stavovi, samoregulacija u učenju i strategije suočavanja sa stresom učenika predmetne nastave


Cerinski, Tomislav
Online škola: stavovi, samoregulacija u učenju i strategije suočavanja sa stresom učenika predmetne nastave // 22. Dani psihologije u Zadru / Burić, Irena ; Banai, Benjamin ; Macuka, Ivana ; Šimić, Nataša ; Tokić, Andrea ; Vidaković, Marina (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2020. str. 88-88 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, ostalo)


CROSBI ID: 1085643 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Online škola: stavovi, samoregulacija u učenju i strategije suočavanja sa stresom učenika predmetne nastave
(Online school: attitudes, self-regulation in learning and strategies for coping with the stress of subject students)

Autori
Cerinski, Tomislav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

ISBN
978-953-331-305-4

Skup
22. Dani psihologije u Zadru

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 01.10.2020. - 03.10.2020

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
motivacija ; online nastava ; predmetna nastava ; stres ; školski uspjeh.
(motivation ; online teaching ; stress, school achivement)

Sažetak
U vrijeme kada se redovna nastava odvija u online obliku, vrijedi se upitati što se u percepciji te nastave mijenja kod učenika predmetne nastave osnovnih škola. Istraživanje s ciljem ispitivanja stavova prema online učenju, samoregulaciji u učenju i strategijama suočavanja sa stresom provedeno je u tri škole u različitim županijama na 222 učenika predmetne nastave. Prilikom istraživanja poštivane su sve etičke mjere istraživanja s djecom (upitnici su proslijeđeni roditeljima učenika koje su oni, ako se slažu s istraživanjem, dali vlastitoj djeci da ispune upitnik). Rezultati istraživanja pokazuju da postoje razlike u načinima suočavanja sa stresnim situacijama između dječaka i djevojčica pri čemu se agresivnost češće javlja kod dječaka. Utvrđene su razlike u percepciji učiteljske autonomije između učenika nižih razreda predmetne nastave (5. i 6. razredi) i učenika više predmetne nastave (7. i 8. razredi) gdje prva grupa učiteljsku autonomiju značajno više podržava, a ujedno imaju i višu razinu identificirane motivacije za učenjem. Rezultati dodatno pokazuju da razlike u stavovima prema online učenju između grupa nema, ali učenici jedva čekaju povratak u školske klupe i redovnu nastavu. Rezultati hijerarhijske regresijske analize pokazuju da školski uspjeh učenika u najvećoj mjeri objašnjavaju razred koji učenici pohađaju te njihova identificirana i integrirana motivacija za uspjehom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Tomislav Cerinski (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

danipsih.unizd.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Cerinski, Tomislav
Online škola: stavovi, samoregulacija u učenju i strategije suočavanja sa stresom učenika predmetne nastave // 22. Dani psihologije u Zadru / Burić, Irena ; Banai, Benjamin ; Macuka, Ivana ; Šimić, Nataša ; Tokić, Andrea ; Vidaković, Marina (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2020. str. 88-88 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, ostalo)
Cerinski, T. (2020) Online škola: stavovi, samoregulacija u učenju i strategije suočavanja sa stresom učenika predmetne nastave. U: Burić, I., Banai, B., Macuka, I., Šimić, N., Tokić, A. & Vidaković, M. (ur.)22. Dani psihologije u Zadru.
@article{article, author = {Cerinski, Tomislav}, year = {2020}, pages = {88-88}, keywords = {motivacija, online nastava, predmetna nastava, stres, \v{s}kolski uspjeh.}, isbn = {978-953-331-305-4}, title = {Online \v{s}kola: stavovi, samoregulacija u u\v{c}enju i strategije suo\v{c}avanja sa stresom u\v{c}enika predmetne nastave}, keyword = {motivacija, online nastava, predmetna nastava, stres, \v{s}kolski uspjeh.}, publisher = {Odjel za psihologiju Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zadru}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Cerinski, Tomislav}, year = {2020}, pages = {88-88}, keywords = {motivation, online teaching, stress, school achivement}, isbn = {978-953-331-305-4}, title = {Online school: attitudes, self-regulation in learning and strategies for coping with the stress of subject students}, keyword = {motivation, online teaching, stress, school achivement}, publisher = {Odjel za psihologiju Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zadru}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font