Pregled bibliografske jedinice broj: 1084894
Kognitivne i metakognitivne strategije u udžbenicima na početnom i naprednom stupnju učenja češkog jezika
Kognitivne i metakognitivne strategije u udžbenicima na početnom i naprednom stupnju učenja češkog jezika, 2020., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1084894 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kognitivne i metakognitivne strategije u
udžbenicima na početnom i naprednom stupnju
učenja češkog jezika
(Cognitive and metacognittve strategies in the
coursebooks at the beginning and advanced level
of learning Czech)
Autori
Lacković, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
13.10
Godina
2020
Stranica
45
Mentor
Marina Jajić Novogradec ; Petar Vuković
Ključne riječi
češki jezik ; strategije učenja ; kognitivne strategije učenja ; metakognitivne strategije učenja ; strani jezik
(Czech ; learning strategies ; cognitive strategies ; metacognitive strategies ; foreign language)
Sažetak
Rad je podijeljen u dva dijela. Prvi dio rada je teorijski i u njemu je objašnjena problematika vezana uz samo definiranje pojma strategija učenja. Osim toga u ovom dijelu rada navode se i klasifikacije strategija učenja prema različitim autorima. Detaljno je prikazana klasifikacija strategija učenja prema američkoj znanstvenici Rebecci Oxford. U navedenoj klasifikaciji strategija učenja prikazane su sve vrste izravnih i neizravnih strategija učenja stranog jezika te je ona ujedno poslužila i kao temelj za analizu strategija učenja u udžbenicima za učenje češkog jezika. U teorijskom dijelu rada poseban naglasak se stavlja na kognitivne i metakognitivne strategije učenja, pri čemu su upravo navedene strategije detaljno objašnjene. U praktičnom dijelu rada prikazana je analiza kognitivnih i metakognitivnih strategija u udžbenicima za učenje češkog kao drugog stranog jezika. Na kraju se uspoređuje zastupljenost kognitivnih i metakognitivnih strategija u udžbeniku na početnom stupnju učenja češkog jezika u odnosu na zastupljenost istih strategija u udžbeniku na naprednom stupnju učenja češkog jezika. Analiza se zaključuje mogućim prijedlozima poučavanja strategijama na satu od strane nastavnika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb