Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1084894

Kognitivne i metakognitivne strategije u udžbenicima na početnom i naprednom stupnju učenja češkog jezika


Lacković, Iva
Kognitivne i metakognitivne strategije u udžbenicima na početnom i naprednom stupnju učenja češkog jezika, 2020., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1084894 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kognitivne i metakognitivne strategije u udžbenicima na početnom i naprednom stupnju učenja češkog jezika
(Cognitive and metacognittve strategies in the coursebooks at the beginning and advanced level of learning Czech)

Autori
Lacković, Iva

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
13.10

Godina
2020

Stranica
45

Mentor
Marina Jajić Novogradec ; Petar Vuković

Ključne riječi
češki jezik ; strategije učenja ; kognitivne strategije učenja ; metakognitivne strategije učenja ; strani jezik
(Czech ; learning strategies ; cognitive strategies ; metacognitive strategies ; foreign language)

Sažetak
Rad je podijeljen u dva dijela. Prvi dio rada je teorijski i u njemu je objašnjena problematika vezana uz samo definiranje pojma strategija učenja. Osim toga u ovom dijelu rada navode se i klasifikacije strategija učenja prema različitim autorima. Detaljno je prikazana klasifikacija strategija učenja prema američkoj znanstvenici Rebecci Oxford. U navedenoj klasifikaciji strategija učenja prikazane su sve vrste izravnih i neizravnih strategija učenja stranog jezika te je ona ujedno poslužila i kao temelj za analizu strategija učenja u udžbenicima za učenje češkog jezika. U teorijskom dijelu rada poseban naglasak se stavlja na kognitivne i metakognitivne strategije učenja, pri čemu su upravo navedene strategije detaljno objašnjene. U praktičnom dijelu rada prikazana je analiza kognitivnih i metakognitivnih strategija u udžbenicima za učenje češkog kao drugog stranog jezika. Na kraju se uspoređuje zastupljenost kognitivnih i metakognitivnih strategija u udžbeniku na početnom stupnju učenja češkog jezika u odnosu na zastupljenost istih strategija u udžbeniku na naprednom stupnju učenja češkog jezika. Analiza se zaključuje mogućim prijedlozima poučavanja strategijama na satu od strane nastavnika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Petar Vuković (mentor)

Avatar Url Marina Jajić Novogradec (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lacković, Iva
Kognitivne i metakognitivne strategije u udžbenicima na početnom i naprednom stupnju učenja češkog jezika, 2020., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Lacković, I. (2020) 'Kognitivne i metakognitivne strategije u udžbenicima na početnom i naprednom stupnju učenja češkog jezika', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Lackovi\'{c}, Iva}, year = {2020}, pages = {45}, keywords = {\v{c}e\v{s}ki jezik, strategije u\v{c}enja, kognitivne strategije u\v{c}enja, metakognitivne strategije u\v{c}enja, strani jezik}, title = {Kognitivne i metakognitivne strategije u ud\v{z}benicima na po\v{c}etnom i naprednom stupnju u\v{c}enja \v{c}e\v{s}kog jezika}, keyword = {\v{c}e\v{s}ki jezik, strategije u\v{c}enja, kognitivne strategije u\v{c}enja, metakognitivne strategije u\v{c}enja, strani jezik}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Lackovi\'{c}, Iva}, year = {2020}, pages = {45}, keywords = {Czech, learning strategies, cognitive strategies, metacognitive strategies, foreign language}, title = {Cognitive and metacognittve strategies in the coursebooks at the beginning and advanced level of learning Czech}, keyword = {Czech, learning strategies, cognitive strategies, metacognitive strategies, foreign language}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font