Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1084889

Uloga afektivnih čimbenika pri usmenoj komunikaciji hrvatskih studenata češkog jezika


Jelenek (rođ. Branković), Sanja
Uloga afektivnih čimbenika pri usmenoj komunikaciji hrvatskih studenata češkog jezika, 2020., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1084889 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga afektivnih čimbenika pri usmenoj komunikaciji hrvatskih studenata češkog jezika
(The role of affective factors in oral communication of Croatian students of the Czech language)

Autori
Jelenek (rođ. Branković), Sanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
13.10

Godina
2020

Stranica
64

Mentor
Marina Jajić Novogradec ; Petar Vuković

Ključne riječi
usmena komunikacija ; komunikacijski pristup ; komunikacijska kompetencija ; interakcija ; afektivni čimbenici ; motivacija, učenje ; češki jezik ; komunikacijske strategije ; uloga nastavnika
(oral communication ; communicative approach ; communicative competence ; interaction ; affective factors ; motivation ; learning ; Czech ; communication strategies ; teacher's role)

Sažetak
Cilj je ovoga rada pružiti sveobuhvatan prikaz uloge afektivnih čimbenika pri usmenoj komunikaciji hrvatskih studenata češkog jezika, ukazati na nedostatke u nastavi te utjecati na poboljšanje usmene komunikacije učenika i njihove komunikacijske kompetencije. U tu svrhu provedeno je kvantitativno istraživanje, utemeljeno na anketnom upitniku, kako bi se ispitali: osjećaji ispitanika tijekom usmene komunikacije na češkom jeziku s nastavnikom češkog jezika, osjećaji tijekom komunikacije s izvornim govornikom češkog jezika, važne osobine kod nastavnika češkog jezika na nastavi, poticanje na usmenu komunikaciju na češkom jeziku u nastavi, kao i druge afektivne čimbenike, odnosno motivaciju za usmenu komunikaciju na češkom jeziku u nastavi. Rezultati istraživanja pokazali su važnost uloge nastavnika kao i odabranih metoda učenja u procesu usvajanja stranoga jezika, jer doprinose koordinaciji i poticanju kognitivne i afektivne sposobnosti učenika, što učenika potiče na sudjelovanje u usmenoj komunikaciji i ostvarivanje uspjeha u učenju

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Petar Vuković (mentor)

Avatar Url Marina Jajić Novogradec (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jelenek (rođ. Branković), Sanja
Uloga afektivnih čimbenika pri usmenoj komunikaciji hrvatskih studenata češkog jezika, 2020., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Jelenek (rođ. Branković), S. (2020) 'Uloga afektivnih čimbenika pri usmenoj komunikaciji hrvatskih studenata češkog jezika', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Jelenek (ro\dj. Brankovi\'{c}), Sanja}, year = {2020}, pages = {64}, keywords = {usmena komunikacija, komunikacijski pristup, komunikacijska kompetencija, interakcija, afektivni \v{c}imbenici, motivacija, u\v{c}enje, \v{c}e\v{s}ki jezik, komunikacijske strategije, uloga nastavnika}, title = {Uloga afektivnih \v{c}imbenika pri usmenoj komunikaciji hrvatskih studenata \v{c}e\v{s}kog jezika}, keyword = {usmena komunikacija, komunikacijski pristup, komunikacijska kompetencija, interakcija, afektivni \v{c}imbenici, motivacija, u\v{c}enje, \v{c}e\v{s}ki jezik, komunikacijske strategije, uloga nastavnika}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Jelenek (ro\dj. Brankovi\'{c}), Sanja}, year = {2020}, pages = {64}, keywords = {oral communication, communicative approach, communicative competence, interaction, affective factors, motivation, learning, Czech, communication strategies, teacher's role}, title = {The role of affective factors in oral communication of Croatian students of the Czech language}, keyword = {oral communication, communicative approach, communicative competence, interaction, affective factors, motivation, learning, Czech, communication strategies, teacher's role}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font