Pregled bibliografske jedinice broj: 1084889
Uloga afektivnih čimbenika pri usmenoj komunikaciji hrvatskih studenata češkog jezika
Uloga afektivnih čimbenika pri usmenoj komunikaciji hrvatskih studenata češkog jezika, 2020., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1084889 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga afektivnih čimbenika pri usmenoj
komunikaciji hrvatskih studenata češkog jezika
(The role of affective factors in oral
communication of Croatian students of the Czech
language)
Autori
Jelenek (rođ. Branković), Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
13.10
Godina
2020
Stranica
64
Mentor
Marina Jajić Novogradec ; Petar Vuković
Ključne riječi
usmena komunikacija ; komunikacijski pristup ; komunikacijska kompetencija ; interakcija ; afektivni čimbenici ; motivacija, učenje ; češki jezik ; komunikacijske strategije ; uloga nastavnika
(oral communication ; communicative approach ; communicative competence ; interaction ; affective factors ; motivation ; learning ; Czech ; communication strategies ; teacher's role)
Sažetak
Cilj je ovoga rada pružiti sveobuhvatan prikaz uloge afektivnih čimbenika pri usmenoj komunikaciji hrvatskih studenata češkog jezika, ukazati na nedostatke u nastavi te utjecati na poboljšanje usmene komunikacije učenika i njihove komunikacijske kompetencije. U tu svrhu provedeno je kvantitativno istraživanje, utemeljeno na anketnom upitniku, kako bi se ispitali: osjećaji ispitanika tijekom usmene komunikacije na češkom jeziku s nastavnikom češkog jezika, osjećaji tijekom komunikacije s izvornim govornikom češkog jezika, važne osobine kod nastavnika češkog jezika na nastavi, poticanje na usmenu komunikaciju na češkom jeziku u nastavi, kao i druge afektivne čimbenike, odnosno motivaciju za usmenu komunikaciju na češkom jeziku u nastavi. Rezultati istraživanja pokazali su važnost uloge nastavnika kao i odabranih metoda učenja u procesu usvajanja stranoga jezika, jer doprinose koordinaciji i poticanju kognitivne i afektivne sposobnosti učenika, što učenika potiče na sudjelovanje u usmenoj komunikaciji i ostvarivanje uspjeha u učenju
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb