Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1081644

Strategije učenja gramatike kod hrvatskih studenata na početnom stupnju učenja češkog jezika


Vodopija, Mia
Strategije učenja gramatike kod hrvatskih studenata na početnom stupnju učenja češkog jezika, 2020., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1081644 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strategije učenja gramatike kod hrvatskih studenata na početnom stupnju učenja češkog jezika
(Grammar learning strategies of Croatian students at the beginner level of learning the Czech language)

Autori
Vodopija, Mia

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
29.09

Godina
2020

Stranica
44

Mentor
Marina Jajić Novogradec ; Petar Vuković

Ključne riječi
gramatika ; strategije učenja gramatike ; klasifikacija strategija R. Oxford
(grammar ; grammar learning strategies ; strategy classification by R. Oxford)

Sažetak
Cilj ovog rada je istražiti najzastupljenije strategije učenja gramatike kojima se služe hrvatski studenti prve godine učenja češkog jezika te vidjeti jesu li one povezane sa strategijama učenja gramatike u udžbeniku Češki jezik 1, koji je analiziran u ovom radu. Rebecca Oxford (1990) navodi šest strategija učenja drugoga jezika, a u istraživanju koje je autorica ovog rada provela sa studentima, ispitane su neke od Oxfordinih strategija. Studenti su ispunjavali upitnik koji se sastojao od nekoliko tvrdnji koje su se odnosile na strategije učenja gramatike. One strategije koje su se pokazale najzastupljenijima kod studenata su kognitivne i metakognitivne strategije, dok je analizom udžbenika utvrđeno da su najzasupljenije kognitivne strategije i strategije pamćenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Petar Vuković (mentor)

Avatar Url Marina Jajić Novogradec (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vodopija, Mia
Strategije učenja gramatike kod hrvatskih studenata na početnom stupnju učenja češkog jezika, 2020., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Vodopija, M. (2020) 'Strategije učenja gramatike kod hrvatskih studenata na početnom stupnju učenja češkog jezika', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Vodopija, Mia}, year = {2020}, pages = {44}, keywords = {gramatika, strategije u\v{c}enja gramatike, klasifikacija strategija R. Oxford}, title = {Strategije u\v{c}enja gramatike kod hrvatskih studenata na po\v{c}etnom stupnju u\v{c}enja \v{c}e\v{s}kog jezika}, keyword = {gramatika, strategije u\v{c}enja gramatike, klasifikacija strategija R. Oxford}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Vodopija, Mia}, year = {2020}, pages = {44}, keywords = {grammar, grammar learning strategies, strategy classification by R. Oxford}, title = {Grammar learning strategies of Croatian students at the beginner level of learning the Czech language}, keyword = {grammar, grammar learning strategies, strategy classification by R. Oxford}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font