Pregled bibliografske jedinice broj: 1081644
Strategije učenja gramatike kod hrvatskih studenata na početnom stupnju učenja češkog jezika
Strategije učenja gramatike kod hrvatskih studenata na početnom stupnju učenja češkog jezika, 2020., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1081644 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategije učenja gramatike kod hrvatskih
studenata na početnom stupnju učenja češkog jezika
(Grammar learning strategies of Croatian
students at the beginner level of learning the
Czech language)
Autori
Vodopija, Mia
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
29.09
Godina
2020
Stranica
44
Mentor
Marina Jajić Novogradec ; Petar Vuković
Ključne riječi
gramatika ; strategije učenja gramatike ; klasifikacija strategija R. Oxford
(grammar ; grammar learning strategies ; strategy classification by R. Oxford)
Sažetak
Cilj ovog rada je istražiti najzastupljenije strategije učenja gramatike kojima se služe hrvatski studenti prve godine učenja češkog jezika te vidjeti jesu li one povezane sa strategijama učenja gramatike u udžbeniku Češki jezik 1, koji je analiziran u ovom radu. Rebecca Oxford (1990) navodi šest strategija učenja drugoga jezika, a u istraživanju koje je autorica ovog rada provela sa studentima, ispitane su neke od Oxfordinih strategija. Studenti su ispunjavali upitnik koji se sastojao od nekoliko tvrdnji koje su se odnosile na strategije učenja gramatike. One strategije koje su se pokazale najzastupljenijima kod studenata su kognitivne i metakognitivne strategije, dok je analizom udžbenika utvrđeno da su najzasupljenije kognitivne strategije i strategije pamćenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb