Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1081497

Odnos ispitne anksioznosti, samopoštovanja i školskog uspjeha kod učenika osnovne škole.


Jelić, Katarina; Sliško, Anja
Odnos ispitne anksioznosti, samopoštovanja i školskog uspjeha kod učenika osnovne škole. // 2. međunarodni znanstveno-stručni skup Odjela za psihologiju Hrvatskoga katoličkoga sveučilišta. Knjiga sažetaka.
Zagreb, Hrvatska, 2019. str. 164-164 (poster, recenziran, sažetak, ostalo)


CROSBI ID: 1081497 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odnos ispitne anksioznosti, samopoštovanja i školskog uspjeha kod učenika osnovne škole.
(The relationship between test anxiety, self-esteem and school success in primary school students.)

Autori
Jelić, Katarina ; Sliško, Anja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Izvornik
2. međunarodni znanstveno-stručni skup Odjela za psihologiju Hrvatskoga katoličkoga sveučilišta. Knjiga sažetaka. / - , 2019, 164-164

Skup
2. međunarodni znanstveno-stručni skup Odjela za psihologiju Hrvatskoga katoličkoga sveučilišta.

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 12.12.2019. - 14.12.2019

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
ispitna anksioznost, samopoštovanje, školski uspjeh
(test anxiety, self-esteem, school success)

Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati odnos između ispitne anksioznosti, samopoštovanja i školskog uspjeha kod učenika osnovne škole. U istraživanju je sudjelovalo 152 učenika sedmih i osmih razreda Osnovne škole Antuna Kanižlića u Požegi. Primijenjeni mjerni instrumenti su: Upitnik mjerenja straha od ispitivanja (UMSI) i Coopersmithov upitnik samopoštovanja (SEI). Rezultati dobiveni na odabranom uzorku pokazuju da su kod učenica prisutne više razine ispitne anksioznosti u odnosu na učenike, dok spolne razlike s obzirom na samopoštovanje nisu pronađene. Nadalje, rezultati ukazuju na to da učenici s nižim samopoštovanjem izražavaju veću ispitnu anksioznost. Također, učenici s boljim školskim uspjehom iskazuju manju razinu ispitne anksioznosti. Dobivena je i očekivana pozitivna povezanost između samopoštovanja i školskog uspjeha koja ukazuje na to da učenici s višim samopoštovanjem postižu bolji školski uspjeh. Također, u istraživanju je dobiveno da je ispitna anksioznost negativan prediktor školskog uspjeha, dok je samopoštovanje pozitivan prediktor.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Katarina Jelić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jelić, Katarina; Sliško, Anja
Odnos ispitne anksioznosti, samopoštovanja i školskog uspjeha kod učenika osnovne škole. // 2. međunarodni znanstveno-stručni skup Odjela za psihologiju Hrvatskoga katoličkoga sveučilišta. Knjiga sažetaka.
Zagreb, Hrvatska, 2019. str. 164-164 (poster, recenziran, sažetak, ostalo)
Jelić, K. & Sliško, A. (2019) Odnos ispitne anksioznosti, samopoštovanja i školskog uspjeha kod učenika osnovne škole.. U: 2. međunarodni znanstveno-stručni skup Odjela za psihologiju Hrvatskoga katoličkoga sveučilišta. Knjiga sažetaka..
@article{article, author = {Jeli\'{c}, Katarina and Sli\v{s}ko, Anja}, year = {2019}, pages = {164-164}, keywords = {ispitna anksioznost, samopo\v{s}tovanje, \v{s}kolski uspjeh}, title = {Odnos ispitne anksioznosti, samopo\v{s}tovanja i \v{s}kolskog uspjeha kod u\v{c}enika osnovne \v{s}kole.}, keyword = {ispitna anksioznost, samopo\v{s}tovanje, \v{s}kolski uspjeh}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Jeli\'{c}, Katarina and Sli\v{s}ko, Anja}, year = {2019}, pages = {164-164}, keywords = {test anxiety, self-esteem, school success}, title = {The relationship between test anxiety, self-esteem and school success in primary school students.}, keyword = {test anxiety, self-esteem, school success}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font