Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1081140

Uloga školskog vrta u nastavi prirode i društva


Šimić, Petra
Uloga školskog vrta u nastavi prirode i društva, 2020., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Pula


CROSBI ID: 1081140 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga školskog vrta u nastavi prirode i društva
(The role of the school garden in the Science teaching)

Autori
Šimić, Petra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Mjesto
Pula

Datum
24.09

Godina
2020

Stranica
67

Mentor
Kovačić, Ines

Ključne riječi
Priroda i društvo ; prirodoslovne kompetencije ; školski vrt ; učenička zadruga
(garden ; Science ; competencies ; student's society)

Sažetak
Nastava prirode i društva omogućuje stjecanje prirodoslovnih kompetencija učenika putem rada u školskom vrtu. Školski vrt nužan je u svakoj školi, a idealan školski vrt trebao bi imati gredice s kulturnim biljkama, gredice za pokuse, staklenik ili plastenik, pokretne gredice, makroterarij, makroakvarij, cvjetnjak, uzgajivačnicu domaćih vrsta životinja, voćnjak, hranilište za ptice, sunčani sat, zdenac ili izvod vodovoda, pješčanik, rasadnik i kompostište. Cilj je ovog rada istražiti mogućnost korištenja školskog vrta u primarnom obrazovanju, a s naglaskom na nastavni predmet Priroda i društvo, te ispitati i prikazati iskustvo u osnovnim školama koje imaju školski vrt. Rezultati istraživanja prikazuju da se školski vrt može integrirati kroz mnoge teme u primarnom obrazovanju, osobito u nastavu prirode i društva u 2. i 3. razredu kada promatramo naš zavičaj, te u 4. razredu kada se prati rast i razvoj živih bića. Također je moguća korelacija s ostalim predmetima, ali i uključivanje očekivanih učeničkih postignuća iz međupredmetnih tema. U radu je dan prikaz tri školska vrta iz osnovnih škola u nizinskom zavičaju. Sve škole nastoje što više povezati nastavni program s radom u školskom vrtu, jer takav oblik nastave pobuđuje izniman interes učenika i međusobno zadovoljstvo. Vidljivo je to kroz osvajanje Zlatne povelje za najljepši školski vrt, ali i raznovrsnim asortimanom proizvoda koje nude škole. Uspješnost dobre organizacije zadruga pokazuje i suradnja s lokalnom zajednicom te brojni ostvareni projekti.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Ines Kovačić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šimić, Petra
Uloga školskog vrta u nastavi prirode i društva, 2020., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Pula
Šimić, P. (2020) 'Uloga školskog vrta u nastavi prirode i društva', diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Pula.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}imi\'{c}, Petra}, year = {2020}, pages = {67}, keywords = {Priroda i dru\v{s}tvo, prirodoslovne kompetencije, \v{s}kolski vrt, u\v{c}eni\v{c}ka zadruga}, title = {Uloga \v{s}kolskog vrta u nastavi prirode i dru\v{s}tva}, keyword = {Priroda i dru\v{s}tvo, prirodoslovne kompetencije, \v{s}kolski vrt, u\v{c}eni\v{c}ka zadruga}, publisherplace = {Pula} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}imi\'{c}, Petra}, year = {2020}, pages = {67}, keywords = {garden, Science, competencies, student's society}, title = {The role of the school garden in the Science teaching}, keyword = {garden, Science, competencies, student's society}, publisherplace = {Pula} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font