Pregled bibliografske jedinice broj: 1079110
Digitalni marketing u narodnim knjižnicama
Digitalni marketing u narodnim knjižnicama, 2020., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1079110 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Digitalni marketing u narodnim knjižnicama
(Digital marketing in public libraries)
Autori
Radić, Tina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
07.09
Godina
2020
Stranica
79
Mentor
Vrana, Radovan
Ključne riječi
narodne knjižnice, neprofitni marketing, digitalni marketing, promocija
(public libraries, non-profit marketing, digital marketing, promotion)
Sažetak
Rad se bavi upotrebom digitalnog marketinga u narodnim knjižnicama. Prvi dio posvećen je narodnim knjižnicama i njihovom dragocjenom značaju za društvo, zatim pojašnjava područje marketinga, osobito marketing u neprofitnim organizacijama te marketinški proces u knjižnicama. Rad potom donosi temeljna načela i vrste digitalnog marketinga, te opis digitalnih kanala na kojima se odvija ili može odvijati promocija knjižnice. Posljednji dio donosi istraživanje čija je svrha bila provjeriti koriste li hrvatske narodne knjižnice u 2020. godini digitalne alate za promociju svega onoga što mogu ponuditi zajednici. Istraživanje je pokazalo da još uvijek gotovo polovina narodnih knjižnica u Hrvatskoj nema Web stranicu. Prisutnost na društvenim mrežama također bi trebala biti veća, no zato su mnoge knjižnice vrlo uspješne u nastupu na Facebooku, redovito objavljuju i nude kvalitetan, zabavan i poticajan sadržaj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti