Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1079110

Digitalni marketing u narodnim knjižnicama


Radić, Tina
Digitalni marketing u narodnim knjižnicama, 2020., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1079110 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Digitalni marketing u narodnim knjižnicama
(Digital marketing in public libraries)

Autori
Radić, Tina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
07.09

Godina
2020

Stranica
79

Mentor
Vrana, Radovan

Ključne riječi
narodne knjižnice, neprofitni marketing, digitalni marketing, promocija
(public libraries, non-profit marketing, digital marketing, promotion)

Sažetak
Rad se bavi upotrebom digitalnog marketinga u narodnim knjižnicama. Prvi dio posvećen je narodnim knjižnicama i njihovom dragocjenom značaju za društvo, zatim pojašnjava područje marketinga, osobito marketing u neprofitnim organizacijama te marketinški proces u knjižnicama. Rad potom donosi temeljna načela i vrste digitalnog marketinga, te opis digitalnih kanala na kojima se odvija ili može odvijati promocija knjižnice. Posljednji dio donosi istraživanje čija je svrha bila provjeriti koriste li hrvatske narodne knjižnice u 2020. godini digitalne alate za promociju svega onoga što mogu ponuditi zajednici. Istraživanje je pokazalo da još uvijek gotovo polovina narodnih knjižnica u Hrvatskoj nema Web stranicu. Prisutnost na društvenim mrežama također bi trebala biti veća, no zato su mnoge knjižnice vrlo uspješne u nastupu na Facebooku, redovito objavljuju i nude kvalitetan, zabavan i poticajan sadržaj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Radovan Vrana (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Radić, Tina
Digitalni marketing u narodnim knjižnicama, 2020., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Radić, T. (2020) 'Digitalni marketing u narodnim knjižnicama', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Radi\'{c}, Tina}, year = {2020}, pages = {79}, keywords = {narodne knji\v{z}nice, neprofitni marketing, digitalni marketing, promocija}, title = {Digitalni marketing u narodnim knji\v{z}nicama}, keyword = {narodne knji\v{z}nice, neprofitni marketing, digitalni marketing, promocija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Radi\'{c}, Tina}, year = {2020}, pages = {79}, keywords = {public libraries, non-profit marketing, digital marketing, promotion}, title = {Digital marketing in public libraries}, keyword = {public libraries, non-profit marketing, digital marketing, promotion}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font