Pregled bibliografske jedinice broj: 1078229
Školske knjižnice u virtualnom prostoru: od mrežne stranice do virtualne zajednice učenja
Školske knjižnice u virtualnom prostoru: od mrežne stranice do virtualne zajednice učenja // XXIV. Proljetna škola školskih knjižničara Republike Hrvatske. Smjernice za rad školskog knjižničara. / Mićanović, Miroslav (ur.).
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2012. str. 23-32 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1078229 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Školske knjižnice u virtualnom prostoru: od mrežne stranice do virtualne zajednice učenja
(School libraries in virtual space: from webpage to virtual learning commons)
Autori
Dukić, Zvjezdana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
XXIV. Proljetna škola školskih knjižničara Republike Hrvatske. Smjernice za rad školskog knjižničara.
/ Mićanović, Miroslav - Zagreb : Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2012, 23-32
Skup
XXIV. Proljetna škola školskih knjižničara Republike Hrvatske. Smjernice za rad školskog knjižničara.
Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 21.03.2012. - 24.03.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
školska knjižnica ; mrežnih stranica ; Web 2.0 ; virtualna zajednica učenja
(school library ; webpage ; Web 2.0 ; virtual learning commons)
Sažetak
Nagli razvoj mrežnih tehnologija, osobito onih vezanih za ideju uslu¬ga i aplikacija Web 2.0, povoljno je utjecao na razvoj mrežnih stranica školskih knjižnica. Mnoge školske knjižnice iskoristile su prednosti koncepcije mreže kao prostora za interakciju i suradnju te su ponudile korisnicima novu kvalitetu knjižničnih usluga. Ugrađivanjem različitih aplikacija tehnologija Web 2.0 školske knjižnice omogućile su korisnicima ; učenicima, nastavni¬cima, članovima školske uprave i roditeljima, aktivno sudjelovanje u radu i programima školske knjižnice. Tradicionalne mrežne stranice školskih knjižnica postupno se transfor¬miraju u virtualni prostor u kojem sudionici uče i stječu nova znanja, izmjenjuju iskustva, zajednički kreiraju sadržaje i na taj način izgrađuju zajednicu učenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti