Pregled bibliografske jedinice broj: 1078226
Upravljanje promocijom zaštićenih nematerijalnih kulturnih dobara – analiza slučaja: Istarska i Dubrovačko-neretvanska županija
Upravljanje promocijom zaštićenih nematerijalnih kulturnih dobara – analiza slučaja: Istarska i Dubrovačko-neretvanska županija // Računovodstvo i menadžment - RiM: 21. međunarodna znanstvena i stručna konferencija - Zbornik radova s međunarodne znanstvene i stručne multipoint video konferencije, Svezak I. – znanstveni radovi : proceedings / Jurić, Đurđica (ur.).
Zagreb: Udruga Hrvatski računovođa, 2020. str. 101-120 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1078226 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje promocijom zaštićenih nematerijalnih
kulturnih dobara – analiza slučaja: Istarska i
Dubrovačko-neretvanska županija
(Promotion management of protected intangible cultural
heritage - case analysis: Istrian and Dubrovnik-neretva
counties)
Autori
Krajnović, Aleksandra ; Vrdoljak Raguž, Ivona ; Gortan-Carlin, Ivana Paula
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Računovodstvo i menadžment - RiM: 21. međunarodna znanstvena i stručna konferencija - Zbornik radova s međunarodne znanstvene i stručne multipoint video konferencije, Svezak I. – znanstveni radovi : proceedings
/ Jurić, Đurđica - Zagreb : Udruga Hrvatski računovođa, 2020, 101-120
ISBN
978-953-7828-26-4
Skup
21. međunarodna znanstvena i stručna konferencija Računovodstvo i menadžment (RiM)
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 10.09.2020. - 11.09.2020
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kulturna dobra ; nematerijalna kulturna dobra ; nacionalna zaštita kulturnih dobara ; kulturni turizam ; promocija u turizmu
(cultural goods ; intangible cultural goods ; national protection of cultural goods ; cultural tourism ; promotion in tourism)
Sažetak
U ovom radu obrađuje se tematika nematerijalnih kulturnih dobara te njihova zaštita i turistička valorizacija. Radi se o nematerijalnim kulturnim dobrima koja su zaštićena kroz sustav nacionalne zaštite. Fokusiranje samo na ovaj segment odabrano je između ostaloga i zato što se ponekad stječe dojam da su materijalna kulturna dobra često marketinški „vidljivija“ od nematerijalnih. S druge strane, kroz kanale tržišne komunikacije najčešće se ističe UNESCO- va zaštita pa pitanje nacionalne zaštite kulturnih dobara često ostaje skriveno oku šire javnosti, a posebice na ciljnim tržištima. Stoga je hipoteza koja je postavljena u ovom radu da upravo ovaj segment kulturnih dobara nije u dovoljnoj mjeri i na adekvatne načine promoviran kroz tržišne kanale u turizmu. Za primjer su uzete Istarska i Dubrovačkoneretvanska županija, koje u najvećoj mjeri doprinose sveukupnim prihodima od turizma RH pa mogu biti dobri reprezentanti za donošenje opsežnijih zaključaka o ovoj tematici. Znanstveni doprinos rada odnosi se na iznošenje dodatnih teza o ovoj, nedovoljno istraženoj problematici, dok kao stručni doprinos autorice u radu iznose smjernice za poboljšanje sustava marketing menadžmenta u turističkim zajednicama, ali i u gospodarskim subjektima u turizmu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Znanost o umjetnosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru,
Sveučilište u Dubrovniku,
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Profili:
Ivona Vrdoljak-Raguž
(autor)
Ivana Paula Gortan-Carlin
(autor)
Aleksandra Krajnović
(autor)