Pregled bibliografske jedinice broj: 1077566
Ponašanje i navike mladih potrošača prilikom kupovine prehrambenih proizvoda putem interneta
Ponašanje i navike mladih potrošača prilikom kupovine prehrambenih proizvoda putem interneta, 2020., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1077566 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ponašanje i navike mladih potrošača prilikom
kupovine prehrambenih proizvoda putem interneta
(Young consumers' behaviour and habits while
purchasing food products through the internet)
Autori
Vrkić, Vid
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
04.09
Godina
2020
Stranica
98
Mentor
Petljak, Kristina
Ključne riječi
mladi potrošači ; ponašanje potrošača ; online kupovina/ internet kupovina ; prehrambeni proizvod ; situacijski i sociološki čimbenici
(young consumers ; consumers' behaviour ; online shopping ; food product ; situational and sociological factors)
Sažetak
Užurbani stil života kakav je danas za potrošača, pa tako i onog mladog, često znači manjak slobodnog vremena, a različiti situacijski čimbenici mogu utjecati na potrošače da se odmaknu od već dobro im poznate 'fizičke' kupovine, te da krenu kupovati prehrambene i ostale proizvode putem interneta. Cilj rada je istražiti glavne razloge početka online kupovine prehrambenih proizvoda, kao i preferencije mladih ispitanika koji kupuju hranu putem interneta, a ispitan je i utjecaj različitih situacijskih čimbenika i socijalnih grupa na mladog potrošača u kontekstu kupovine prehrambenih proizvoda putem interneta. Isto tako rezultati istraživanja dobiveni prema odgovorima segmenta mladih ispitanika koji ne kupuju prehrambene proizvode putem interneta daju dobar uvid u potencijalne razloge nekupovine hrane na internetu. U funkciji mjernog instrumenta korišten je online anketni upitnik, a dobiveni rezultati smatraju se indikativnima, te mogu poslužiti u boljem razumijevanju potreba potrošača prilikom online kupovine prehrambenih proizvoda. Također, zaključci istraživanja koji ukazuju na potencijalne probleme u online kupovini prehrambenih proizvoda mogu poslužiti kao smjernica za poboljšanje načina poslovanja onih poduzeća koja nude usluge kupovine prehrambenih proizvoda putem interneta, u svrhu privlačenja novih kupaca, uz zadržavanje postojećih.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Diplomski rad, Sveučilišni diplomski studij
Poslovne ekonomije, smjer Trgovina i međunarodno
poslovanje