Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1077566

Ponašanje i navike mladih potrošača prilikom kupovine prehrambenih proizvoda putem interneta


Vrkić, Vid
Ponašanje i navike mladih potrošača prilikom kupovine prehrambenih proizvoda putem interneta, 2020., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1077566 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ponašanje i navike mladih potrošača prilikom kupovine prehrambenih proizvoda putem interneta
(Young consumers' behaviour and habits while purchasing food products through the internet)

Autori
Vrkić, Vid

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
04.09

Godina
2020

Stranica
98

Mentor
Petljak, Kristina

Ključne riječi
mladi potrošači ; ponašanje potrošača ; online kupovina/ internet kupovina ; prehrambeni proizvod ; situacijski i sociološki čimbenici
(young consumers ; consumers' behaviour ; online shopping ; food product ; situational and sociological factors)

Sažetak
Užurbani stil života kakav je danas za potrošača, pa tako i onog mladog, često znači manjak slobodnog vremena, a različiti situacijski čimbenici mogu utjecati na potrošače da se odmaknu od već dobro im poznate 'fizičke' kupovine, te da krenu kupovati prehrambene i ostale proizvode putem interneta. Cilj rada je istražiti glavne razloge početka online kupovine prehrambenih proizvoda, kao i preferencije mladih ispitanika koji kupuju hranu putem interneta, a ispitan je i utjecaj različitih situacijskih čimbenika i socijalnih grupa na mladog potrošača u kontekstu kupovine prehrambenih proizvoda putem interneta. Isto tako rezultati istraživanja dobiveni prema odgovorima segmenta mladih ispitanika koji ne kupuju prehrambene proizvode putem interneta daju dobar uvid u potencijalne razloge nekupovine hrane na internetu. U funkciji mjernog instrumenta korišten je online anketni upitnik, a dobiveni rezultati smatraju se indikativnima, te mogu poslužiti u boljem razumijevanju potreba potrošača prilikom online kupovine prehrambenih proizvoda. Također, zaključci istraživanja koji ukazuju na potencijalne probleme u online kupovini prehrambenih proizvoda mogu poslužiti kao smjernica za poboljšanje načina poslovanja onih poduzeća koja nude usluge kupovine prehrambenih proizvoda putem interneta, u svrhu privlačenja novih kupaca, uz zadržavanje postojećih.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Diplomski rad, Sveučilišni diplomski studij
Poslovne ekonomije, smjer Trgovina i međunarodno
poslovanje



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Kristina Petljak (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vrkić, Vid
Ponašanje i navike mladih potrošača prilikom kupovine prehrambenih proizvoda putem interneta, 2020., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Vrkić, V. (2020) 'Ponašanje i navike mladih potrošača prilikom kupovine prehrambenih proizvoda putem interneta', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Vrki\'{c}, Vid}, year = {2020}, pages = {98}, keywords = {mladi potro\v{s}a\v{c}i, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, online kupovina/ internet kupovina, prehrambeni proizvod, situacijski i sociolo\v{s}ki \v{c}imbenici}, title = {Pona\v{s}anje i navike mladih potro\v{s}a\v{c}a prilikom kupovine prehrambenih proizvoda putem interneta}, keyword = {mladi potro\v{s}a\v{c}i, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, online kupovina/ internet kupovina, prehrambeni proizvod, situacijski i sociolo\v{s}ki \v{c}imbenici}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Vrki\'{c}, Vid}, year = {2020}, pages = {98}, keywords = {young consumers, consumers' behaviour, online shopping, food product, situational and sociological factors}, title = {Young consumers' behaviour and habits while purchasing food products through the internet}, keyword = {young consumers, consumers' behaviour, online shopping, food product, situational and sociological factors}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font