Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1076989

Do Croatian textbooks promote a social model of disability?


Gašpar, Andrea; Jakovčev, Mirjana
Do Croatian textbooks promote a social model of disability? // Proceedings of European Autism Congress, Open Access 2019, Volume 09
London : Delhi: Conference Series LLC ltd, 2019. DOI: 10, 4172/2165-7890-C1-005, 1 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1076989 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Do Croatian textbooks promote a social model of disability?

Autori
Gašpar, Andrea ; Jakovčev, Mirjana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Proceedings of European Autism Congress, Open Access 2019, Volume 09 / - London : Delhi : Conference Series LLC ltd, 2019

Skup
European Autism Congress, Conference series

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 14.03.2019. - 15.03.2019

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Croatian textbooks, social model, disability

Sažetak
Usmeno predavanje o školskim programima. Udžbenici imaju velik utjecaj na formiranje ranog stava prema osobama s invaliditetom. Republika Hrvatska trenutno prolazi kroz proces transformacije koncepta invalidnosti iz medicinskog u socijalni model. Ovaj koncept nije jednak na svim razinama, pa je cilj ovog istraživanja utvrditi jesu li i u kojoj mjeri osobe s invaliditetom u hrvatskim udžbenicima predstavljene kroz moderan, socijalni model. U skladu s ciljem istraživanja formirana su sljedeća pitanja: Koja je zastupljenost tekstova u kojima se osobe s invaliditetom spominju u hrvatskim udžbenicima? Koja je vrsta invaliditeta najviše zastupljena u tekstovima hrvatskih udžbenika? Odgovara li zastupljenost određenih vrsta invaliditeta u udžbenicima stvarnom udjelu osoba s invaliditetom u Hrvatskoj? Prikazuju li se osobe s invaliditetom u tekstovima unutar medicinskog ili socijalnog modela?

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Pedagogija, Kroatologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Mirjana Jakovčev (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Gašpar, Andrea; Jakovčev, Mirjana
Do Croatian textbooks promote a social model of disability? // Proceedings of European Autism Congress, Open Access 2019, Volume 09
London : Delhi: Conference Series LLC ltd, 2019. DOI: 10, 4172/2165-7890-C1-005, 1 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Gašpar, A. & Jakovčev, M. (2019) Do Croatian textbooks promote a social model of disability?. U: Proceedings of European Autism Congress, Open Access 2019, Volume 09.
@article{article, author = {Ga\v{s}par, Andrea and Jakov\v{c}ev, Mirjana}, year = {2019}, pages = {1}, chapter = {DOI: 10, 4172/2165-7890-C1-005}, keywords = {Croatian textbooks, social model, disability}, title = {Do Croatian textbooks promote a social model of disability?}, keyword = {Croatian textbooks, social model, disability}, publisher = {Conference Series LLC ltd}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska}, chapternumber = {DOI: 10, 4172/2165-7890-C1-005} }
@article{article, author = {Ga\v{s}par, Andrea and Jakov\v{c}ev, Mirjana}, year = {2019}, pages = {1}, chapter = {DOI: 10, 4172/2165-7890-C1-005}, keywords = {Croatian textbooks, social model, disability}, title = {Do Croatian textbooks promote a social model of disability?}, keyword = {Croatian textbooks, social model, disability}, publisher = {Conference Series LLC ltd}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska}, chapternumber = {DOI: 10, 4172/2165-7890-C1-005} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font