Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1076823

Konstruktivistički pristup u kontekstu suvremene nastave


Pongračić, Luka; Zečević, Marta
Konstruktivistički pristup u kontekstu suvremene nastave // Zbornik radova 10. naučno-stručne konferencije , , Studenti u susret nauci'' sa međunarodnim učešćem / Puljarević, Marija i sur. (ur.).
Banja Luka: Univerzitet u Banjoj Luci, 2017. str. 466-473 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 1076823 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Konstruktivistički pristup u kontekstu suvremene nastave
(A constructivist approach in the context of contemporary teaching)

Autori
Pongračić, Luka ; Zečević, Marta

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
Zbornik radova 10. naučno-stručne konferencije , , Studenti u susret nauci'' sa međunarodnim učešćem / Puljarević, Marija i sur. - Banja Luka : Univerzitet u Banjoj Luci, 2017, 466-473

Skup
10th Scientific Conference ''Students Encountering Science'' with international participation

Mjesto i datum
Banja Luka, Bosna i Hercegovina, 27.11.2017. - 30.11.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
konstruktivizam, suvremena nastava, alternativne škole
(constructivism, contemporary teaching, alternative schools)

Sažetak
U radu se predstavlja teorija konstruktivizma u kontekstu razlika između tradicionalne i suvremene nastave. Naglasak je na potrebi za promjenama u sustavu tradicionalnoga nastavnoga procesa te prednostima i posebnostima alternativnih škola kao pokazatelja pozitivnih promjena suvremenih pristupa u nastavi. U tome se smjeru promišlja o konstruktivističkom pristupu te njegovoj primjenjivosti kao i prednostima koje donosi za kvalitetniju praksu odgoja i obrazovanja. Riječ je o promjenama u planiranju nastave s naglaskom na učeničke potrebe, interese i sposobnosti stavljajući ih u samo središte odgojno-obrazovnoga procesa. Konstruktivističkim pristupom nastava se usmjerava na učenika te na njegove potrebe i takvim pristupom u planiranju nastavnog procesa on postaje uspješniji i kvalitetniji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Luka Pongračić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Pongračić, Luka; Zečević, Marta
Konstruktivistički pristup u kontekstu suvremene nastave // Zbornik radova 10. naučno-stručne konferencije , , Studenti u susret nauci'' sa međunarodnim učešćem / Puljarević, Marija i sur. (ur.).
Banja Luka: Univerzitet u Banjoj Luci, 2017. str. 466-473 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Pongračić, L. & Zečević, M. (2017) Konstruktivistički pristup u kontekstu suvremene nastave. U: Puljarević, M. (ur.)Zbornik radova 10. naučno-stručne konferencije , , Studenti u susret nauci'' sa međunarodnim učešćem.
@article{article, author = {Pongra\v{c}i\'{c}, Luka and Ze\v{c}evi\'{c}, Marta}, editor = {Puljarevi\'{c}, M.}, year = {2017}, pages = {466-473}, keywords = {konstruktivizam, suvremena nastava, alternativne \v{s}kole}, title = {Konstruktivisti\v{c}ki pristup u kontekstu suvremene nastave}, keyword = {konstruktivizam, suvremena nastava, alternativne \v{s}kole}, publisher = {Univerzitet u Banjoj Luci}, publisherplace = {Banja Luka, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {Pongra\v{c}i\'{c}, Luka and Ze\v{c}evi\'{c}, Marta}, editor = {Puljarevi\'{c}, M.}, year = {2017}, pages = {466-473}, keywords = {constructivism, contemporary teaching, alternative schools}, title = {A constructivist approach in the context of contemporary teaching}, keyword = {constructivism, contemporary teaching, alternative schools}, publisher = {Univerzitet u Banjoj Luci}, publisherplace = {Banja Luka, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font