Pregled bibliografske jedinice broj: 1076823
Konstruktivistički pristup u kontekstu suvremene nastave
Konstruktivistički pristup u kontekstu suvremene nastave // Zbornik radova 10. naučno-stručne konferencije , , Studenti u susret nauci'' sa međunarodnim učešćem / Puljarević, Marija i sur. (ur.).
Banja Luka: Univerzitet u Banjoj Luci, 2017. str. 466-473 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 1076823 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Konstruktivistički pristup u kontekstu suvremene nastave
(A constructivist approach in the context of contemporary teaching)
Autori
Pongračić, Luka ; Zečević, Marta
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Zbornik radova 10. naučno-stručne konferencije , , Studenti u susret nauci'' sa međunarodnim učešćem
/ Puljarević, Marija i sur. - Banja Luka : Univerzitet u Banjoj Luci, 2017, 466-473
Skup
10th Scientific Conference ''Students Encountering Science'' with international participation
Mjesto i datum
Banja Luka, Bosna i Hercegovina, 27.11.2017. - 30.11.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
konstruktivizam, suvremena nastava, alternativne škole
(constructivism, contemporary teaching, alternative schools)
Sažetak
U radu se predstavlja teorija konstruktivizma u kontekstu razlika između tradicionalne i suvremene nastave. Naglasak je na potrebi za promjenama u sustavu tradicionalnoga nastavnoga procesa te prednostima i posebnostima alternativnih škola kao pokazatelja pozitivnih promjena suvremenih pristupa u nastavi. U tome se smjeru promišlja o konstruktivističkom pristupu te njegovoj primjenjivosti kao i prednostima koje donosi za kvalitetniju praksu odgoja i obrazovanja. Riječ je o promjenama u planiranju nastave s naglaskom na učeničke potrebe, interese i sposobnosti stavljajući ih u samo središte odgojno-obrazovnoga procesa. Konstruktivističkim pristupom nastava se usmjerava na učenika te na njegove potrebe i takvim pristupom u planiranju nastavnog procesa on postaje uspješniji i kvalitetniji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)