Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1075368

Učim od doma: školovanje u vrijeme pandemije COVID- 19 bolesti


Batarelo Kokić, Ivana
Učim od doma: školovanje u vrijeme pandemije COVID- 19 bolesti // Školovanje od kuće i nastava na daljinu u vrijeme HR-COVID-19 / Strugar, Vladimir ; Kolak, Ante ; Markić, Ivan (ur.).
Zagreb : Bjelovar: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Hrvatsko pedagogijsko društvo ; Element, 2020. str. 7-25


CROSBI ID: 1075368 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učim od doma: školovanje u vrijeme pandemije COVID- 19 bolesti
(Learning from Home: Schooling in the Time of Pandemic)

Autori
Batarelo Kokić, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Školovanje od kuće i nastava na daljinu u vrijeme HR-COVID-19

Urednik/ci
Strugar, Vladimir ; Kolak, Ante ; Markić, Ivan

Izdavač
Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Hrvatsko pedagogijsko društvo ; Element

Grad
Zagreb : Bjelovar

Godina
2020

Raspon stranica
7-25

ISBN
978-953-197-688-6

Ključne riječi
nastava na daljinu ; obrazovanje na daljinu ; pandemija COVID-19 bolesti ; virtualne škole
(COVID-19 pandemic ; distance education ; distance teaching and learning ; virtual schools)

Sažetak
Školovanje u vrijeme pandemije COVID-19 bolesti u većini zemalja svijeta provodi se obrazovanjem na daljinu. U razmatranju primjenjivosti obrazovanja na daljinu na osnovnoškolskoj i srednjoškolskoj razini istraživači su usmjereni na prilagođavanje postojećih teorija obrazovanja na daljinu izvorno nastalih u okviru tercijarnog obrazovanja. Dominantni teorijski okviri mogu pomoći istraživanju virtualnog učenja i poučavanja, njihova primjenjivost u osnovnoškolskim i srednjoškolskim uvjetima je ograničena zbog stupnja podrške koju mlađi učenici trebaju i dileme o mogućim razinama razvoja samostalnosti i samousmjerenosti kod učenika osnovnih i srednjih škola potrebnima za učenje na daljinu. U nastavi na daljinu dodatna podrška može doći od učitelja, ali često dolazi i od roditelja ili drugih odraslih osoba u djetetovom neposrednom okruženju, što strukturalno mijenja elemente dominantnih teorijskih okvira. Prepoznamo li samostalnost i samousmjeravanje kao razvojne karakteristike uvjetovane okruženjem u kojem se učenik školuje, moguće je očekivati pomake u razinama samostalnosti i samousmjeravanja učenika. Ipak, da bi do navedenog pomaka došlo, u značajnoj mjeri nužne su kompetencije učitelja za provedbu odgovarajućih oblika nastave na daljinu. Bez obzira na istraživačka i teorijska propitivanja, važno je naglasiti da je organizacija i provedba nastave na daljinu na svim razinama školstva, koja je pokrenuta u prvoj polovini 2020. godine, bila u danim uvjetima najbolji mogući način osiguranja prava na školovanje. Također, uvođenje nastave na daljinu u vrijeme pandemije dovelo je do prepoznavanja područja i važnosti takve vrste obrazovanja za učenike, studente, učitelje, roditelje i društvo.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Ivana Batarelo Kokić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Batarelo Kokić, Ivana
Učim od doma: školovanje u vrijeme pandemije COVID- 19 bolesti // Školovanje od kuće i nastava na daljinu u vrijeme HR-COVID-19 / Strugar, Vladimir ; Kolak, Ante ; Markić, Ivan (ur.).
Zagreb : Bjelovar: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Hrvatsko pedagogijsko društvo ; Element, 2020. str. 7-25
Batarelo Kokić, I. (2020) Učim od doma: školovanje u vrijeme pandemije COVID- 19 bolesti. U: Strugar, V., Kolak, A. & Markić, I. (ur.) Školovanje od kuće i nastava na daljinu u vrijeme HR-COVID-19. Zagreb : Bjelovar, Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Hrvatsko pedagogijsko društvo ; Element, str. 7-25.
@inbook{inbook, author = {Batarelo Koki\'{c}, Ivana}, year = {2020}, pages = {7-25}, keywords = {nastava na daljinu, obrazovanje na daljinu, pandemija COVID-19 bolesti, virtualne \v{s}kole}, isbn = {978-953-197-688-6}, title = {U\v{c}im od doma: \v{s}kolovanje u vrijeme pandemije COVID- 19 bolesti}, keyword = {nastava na daljinu, obrazovanje na daljinu, pandemija COVID-19 bolesti, virtualne \v{s}kole}, publisher = {Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo ; Element}, publisherplace = {Zagreb : Bjelovar} }
@inbook{inbook, author = {Batarelo Koki\'{c}, Ivana}, year = {2020}, pages = {7-25}, keywords = {COVID-19 pandemic, distance education, distance teaching and learning, virtual schools}, isbn = {978-953-197-688-6}, title = {Learning from Home: Schooling in the Time of Pandemic}, keyword = {COVID-19 pandemic, distance education, distance teaching and learning, virtual schools}, publisher = {Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Hrvatsko pedagogijsko dru\v{s}tvo ; Element}, publisherplace = {Zagreb : Bjelovar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font