Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1074764

Analiza upravljanja društvenim mrežama u poduzetništvu u kulturi, primjer Muzej prekinutih veza


Bahonjić, Melisa; Dabo, Krešimir
Analiza upravljanja društvenim mrežama u poduzetništvu u kulturi, primjer Muzej prekinutih veza // Obrazovanje za poduzetništvo - E4E, 10 (2020), 1; 40-53 doi:10.38190/ope.10.1.7 (međunarodna recenzija, članak, ostalo)


CROSBI ID: 1074764 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza upravljanja društvenim mrežama u poduzetništvu u kulturi, primjer Muzej prekinutih veza
(Community management analysis in arts entrepreneurship, example of the Museum of Broken Relationships)

Autori
Bahonjić, Melisa ; Dabo, Krešimir

Izvornik
Obrazovanje za poduzetništvo - E4E (1849-7845) 10 (2020), 1; 40-53

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo

Ključne riječi
društvene mreže ; odnosi s javnošću ; Muzej prekinutih veza
(social media ; public relations ; Museum of Broken Relationships)

Sažetak
Društvene mreže izmijenile su industriju odnosa s javnošću. Stvaranjem novih mogućnosti i alata, omogućeni su novi načini stvaranja pozitivnog imidža. Takav novi komunikacijski prostor, stvara i nove mogućnosti jačanja vidljivosti poduzetnicima. U specifičnom sektoru kao što je kultura, izazovi u brendiranju privatne organizacije, mnogostruki su, a društvene mreže, komunikacijska su niša koje uvelike mogu pridonijeti stvaranju imidža, kreiranju pozitivne medijske slike i privlačenju posjetitelja. Rad istražuje kako korisnici percipiraju sadržaj i način komunikacije Muzeja prekinutih veza. Istraživanje provedeno u svrhu pisanja ovog rada obuhvatilo je ispitivanje posjetitelja putem anketnog upitnika. Istraživanjem je utvrđeno da aktivnost na društvenim mrežama i aktivno sudjelovanje posjetitelja pozitivno utječu na svjesnost i vidljivost muzeja. Utvrđeno je i da su Facebook i Instagram najzastupljenije društvene mreže među posjetiteljima. Na temelju rezultata istraživanja, predstavljene su smjernice koje mogu doprinijeti poboljšanju upravljanja društvenim mrežama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Krešimir Dabo (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Bahonjić, Melisa; Dabo, Krešimir
Analiza upravljanja društvenim mrežama u poduzetništvu u kulturi, primjer Muzej prekinutih veza // Obrazovanje za poduzetništvo - E4E, 10 (2020), 1; 40-53 doi:10.38190/ope.10.1.7 (međunarodna recenzija, članak, ostalo)
Bahonjić, M. & Dabo, K. (2020) Analiza upravljanja društvenim mrežama u poduzetništvu u kulturi, primjer Muzej prekinutih veza. Obrazovanje za poduzetništvo - E4E, 10 (1), 40-53 doi:10.38190/ope.10.1.7.
@article{article, author = {Bahonji\'{c}, Melisa and Dabo, Kre\v{s}imir}, year = {2020}, pages = {40-53}, DOI = {10.38190/ope.10.1.7}, keywords = {dru\v{s}tvene mre\v{z}e, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, Muzej prekinutih veza}, journal = {Obrazovanje za poduzetni\v{s}tvo - E4E}, doi = {10.38190/ope.10.1.7}, volume = {10}, number = {1}, issn = {1849-7845}, title = {Analiza upravljanja dru\v{s}tvenim mre\v{z}ama u poduzetni\v{s}tvu u kulturi, primjer Muzej prekinutih veza}, keyword = {dru\v{s}tvene mre\v{z}e, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, Muzej prekinutih veza} }
@article{article, author = {Bahonji\'{c}, Melisa and Dabo, Kre\v{s}imir}, year = {2020}, pages = {40-53}, DOI = {10.38190/ope.10.1.7}, keywords = {social media, public relations, Museum of Broken Relationships}, journal = {Obrazovanje za poduzetni\v{s}tvo - E4E}, doi = {10.38190/ope.10.1.7}, volume = {10}, number = {1}, issn = {1849-7845}, title = {Community management analysis in arts entrepreneurship, example of the Museum of Broken Relationships}, keyword = {social media, public relations, Museum of Broken Relationships} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font