Pregled bibliografske jedinice broj: 1074151
Obrazovni standardi u umjetničkom području kurikuluma
Obrazovni standardi u umjetničkom području kurikuluma // Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 66 (2017), 1; 95-105 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1074151 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Obrazovni standardi u umjetničkom području
kurikuluma
(EDUCATION STANDARDS IN THE ARTS CURRICULUM)
Autori
Seletković, Tomislav
Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu (0037-654X) 66
(2017), 1;
95-105
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
ishodi učenja ; resursi ; standardi sadržaja ; STEAM ; uvjeti učenja
(performance standards, educatioanal resorces, content standards, STEAM, conditions of learning.)
Sažetak
U radu se razmatra odnos obrazovnih standarda u tradicionalnom i suvremenom kontekstu umjetničkog područja kurikuluma u općeobrazovnim školama. Standardima se pristupa na trima razinama: sadržajnoj, izvedbenoj i organizacijskoj. U svakoj od navedenih razina pruža se mogućnost usporedbe različitih koncepata, s pragmatičnim ciljem stvaranja temelja za optimalno učenje i poučavanje. U području standarda sadržaja tematizira se odnos dostupnosti, kvalitete, relevantnosti, prezentiranja, kritičke prosudbe i interdisciplinarnosti. U standardima ishoda polazi se od određenja kompetencija, posebno u hrvatskom odgojnoobrazovnom prostoru te njihovom kontekstualiziranju usmjerenom na održivi razvoj u 21. stoljeću. Cjelokupni okvir prethodnim kategorijama određuje razmatranje standarda resursa, odnosno uvjeta učenja u oblikovanju otvorenih školskih kurikuluma u kojima škola, lokalna zajednica i umjetničke institucije stvaraju dojmljive rezultate u obrazovnom i umjetničkom djelovanju.
Izvorni jezik
Hrvatski