Pregled bibliografske jedinice broj: 1073753
Analiza i primjena native oglašavanja na portalu 24sata.hr
Analiza i primjena native oglašavanja na portalu 24sata.hr, 2020., diplomski rad, diplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za komunikologiju, medije i novinarstvo, Koprivnica
CROSBI ID: 1073753 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza i primjena native oglašavanja na portalu
24sata.hr
(Analysis and Applying of Native Advertising on
24sata.hr)
Autori
Pavičić, Bernarda
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za komunikologiju, medije i novinarstvo
Mjesto
Koprivnica
Datum
22.07
Godina
2020
Stranica
79
Mentor
Tomiša, Mario ; Tkalec, Gordana
Ključne riječi
online mediji ; oglašavanje ; native oglašavanje ; prikriveno oglašavanje ; plaćeni sadržaj
(online media ; advertising ; native advertising ; surreptitious advertising ; paid content)
Sažetak
Pojavom online medija došlo je do prezasićenosti oglašavanja. Svakodnevno smo izloženi tisućama oglasa, čija je svrha privući našu pažnju. Unatoč naporu oglašivača, postalo je sve teže doprijeti do potencijalnih potrošača, zbog čega se javila potreba za novim oblikom oglašavanja. Bilo je potrebno kreirati oglase koje publika neće ignorirati, već će ih željeti konzumirati. Tako se 2011. godine pojavilo native oglašavanje, koje se još naziva i prirodno oglašavanje. Nastalo je na temelju advertorijala, plaćenih oglasa koji nalikuju sadržaju medija. Native oglašavanje kreirano je tako da se tematski i vizualno uklapa na platformu na kojoj se objavljuje pa ga je teško razlikovati u odnosu na redakcijski sadržaj. No native oglasi moraju biti jasno naznačeni kao plaćeni, a mogu se označiti oznakama kao što su „powered by“, „sponsored by“, “paid content” ili „promoted by“ te logotipom brenda čija se usluga ili proizvod promoviraju. U radu je pojašnjen pojam native oglašavanja i objašnjene su karakteristike kreiranja native sadržaja. Predstavljeni su i rezultati istraživanja u kojem je ispitano mišljenje ispitanika o native oglašavanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica