Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1073434

Strategije razumijevanja pri čitanju. Metodičke mogućnosti čitanja s razumijevanjem u nastavi hrvatskoga jezika


Bakota, Lidija
Strategije razumijevanja pri čitanju. Metodičke mogućnosti čitanja s razumijevanjem u nastavi hrvatskoga jezika. Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020 (monografija)


CROSBI ID: 1073434 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strategije razumijevanja pri čitanju. Metodičke mogućnosti čitanja s razumijevanjem u nastavi hrvatskoga jezika
(Reading Comprehension Strategies. Methodical possibilities of reading with understanding in Croatian language teaching)

Autori
Bakota, Lidija

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Grad
Osijek

Godina
2020

Stranica
304

ISBN
978-953-6965-95-3

Ključne riječi
nastava hrvatskog jezika, strategije čitanja
(croatian language teaching, reading strategies)

Sažetak
Na temelju recentnih znanstvenih teorijskih istraživanja čitalačke pismenosti knjiga se bavi osobito značajnom temom unaprjeđivanja čitanja i odgojem mladih čitatelja. U knjizi su usustavljene strategije čitanja s razumijevanjem, donosi se pregledan i utemeljen teorijski uvid u metodičke mogućnosti podučavanja učenika mlađe školske dobi strategijama razumijevanja pri čitanju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Lidija Bakota (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bakota, Lidija
Strategije razumijevanja pri čitanju. Metodičke mogućnosti čitanja s razumijevanjem u nastavi hrvatskoga jezika. Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020 (monografija)
Bakota, L. (2020) Strategije razumijevanja pri čitanju. Metodičke mogućnosti čitanja s razumijevanjem u nastavi hrvatskoga jezika. Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku.
@book{book, author = {Bakota, Lidija}, year = {2020}, pages = {304}, keywords = {nastava hrvatskog jezika, strategije \v{c}itanja}, isbn = {978-953-6965-95-3}, title = {Strategije razumijevanja pri \v{c}itanju. Metodi\v{c}ke mogu\'{c}nosti \v{c}itanja s razumijevanjem u nastavi hrvatskoga jezika}, keyword = {nastava hrvatskog jezika, strategije \v{c}itanja}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }
@book{book, author = {Bakota, Lidija}, year = {2020}, pages = {304}, keywords = {croatian language teaching, reading strategies}, isbn = {978-953-6965-95-3}, title = {Reading Comprehension Strategies. Methodical possibilities of reading with understanding in Croatian language teaching}, keyword = {croatian language teaching, reading strategies}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font