Pregled bibliografske jedinice broj: 1072425
Bob Jickling i Stephen Sterling (Ur.): Post- Sustainability and Environmental Education. Remaking Education for the Future
Bob Jickling i Stephen Sterling (Ur.): Post- Sustainability and Environmental Education. Remaking Education for the Future // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 29 (2020), 2; 331-334 doi:10.5559/di.29.2.08 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
CROSBI ID: 1072425 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Bob Jickling i Stephen Sterling (Ur.): Post-
Sustainability and Environmental Education.
Remaking
Education for the Future
Autori
Vukelić, Nena
Izvornik
Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja (1330-0288) 29
(2020), 2;
331-334
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo
Ključne riječi
obrazovanje za održivi razvoj ; obrazovanje za okoliš
(education for sustainable development ; environmental education)
Sažetak
Godine 2017. u izdanju Palgrave Macmillan objavljena je knjiga Post-sustainability and Environmental Education: Remaking Education for the Future. Urednici knjige su Bob Jickling i Stephen Sterling, dvojica eminentnih autora s područja obrazovanja za održivi razvoj i obrazovanja za okoliš. Knjiga izvanredno aktualne tematike, prva je u nizu publikacija u novoj seriji Palgrave Studies in Education and Environment, usmjerenoj proučavanju i prikazivanju novih razvoja i napredaka na području obrazovanja i okoliša, čiji su urednici Alan Reid i Marcia McKenzie. Posebna značajka ove knjige jest da je nastala kao sinteza promišljanja i znanstvenog rada nekolicine najistaknutijih autora na području obrazovanja za održivirazvoj i obrazovanja za okoliš.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Current Contents Connect (CCC)
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Social Science Citation Index (SSCI)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
- Scopus