Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1072420

Odrednice spremnosti (budućih) nastavnika na obrazovanje za održivi razvoj


Vukelić, Nena
Odrednice spremnosti (budućih) nastavnika na obrazovanje za održivi razvoj // Napredak (Zagreb), 161 (2020), 1-2; 141-161 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1072420 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odrednice spremnosti (budućih) nastavnika na obrazovanje za održivi razvoj
(Determinants of (future) teachers’ readiness for education for sustainable development)

Autori
Vukelić, Nena

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 161 (2020), 1-2; 141-161

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
građanstvo održivosti ; kompetencije nastavnika u obrazovanju za održivi razvoj ; nastavnička samoefikasnost ; obrazovanje za održivi razvoj ; obrazovne filozofije ; transformativno obrazovanje
(education for sustainable development ; educational philosophies ; sustainability citizenship ; teachers’ competencies in education for sustainable development ; teacher self-efficacy ; transformative education)

Sažetak
U okviru obrazovanja za održivi razvoj (budući) nastavnici se ističu kao najvažniji izvršitelji promjena i promicanja održivog razvoja. Stoga su u radu izloženi modeli koji se bave pitanjem koje kompetencije trebaju imati (budući) nastavnici kako bi mogli uspješno implementirati obrazovanje za održivi razvoj u svoju praksu. Uspješnost integracije ovisi ponajviše o samim (budućim) nastavnicima, odnosno o: a) njihovim vrijednostima, stavovima, znanju i ponašanju spram održivog razvoja (zastupljenosti odrednica građanstva održivosti), b) o njihovim obrazovnim filozofijama i stavovima prema poučavanju i učenju, odnosno spremnosti za promjene i inovacije u nastavnom radu, c) o njihovoj samoprocjeni vlastite efikasnosti u kontekstu ovladanosti kompetencijama nužnima za implementaciju obrazovanja za održivi razvoj. Cilj je rada analizirati navedene odrednice spremnosti (budućih) nastavnika da implementiraju obrazovanje za održivi razvoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Nena Vukelić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Vukelić, Nena
Odrednice spremnosti (budućih) nastavnika na obrazovanje za održivi razvoj // Napredak (Zagreb), 161 (2020), 1-2; 141-161 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Vukelić, N. (2020) Odrednice spremnosti (budućih) nastavnika na obrazovanje za održivi razvoj. Napredak (Zagreb), 161 (1-2), 141-161.
@article{article, author = {Vukeli\'{c}, Nena}, year = {2020}, pages = {141-161}, keywords = {gra\djanstvo odr\v{z}ivosti, kompetencije nastavnika u obrazovanju za odr\v{z}ivi razvoj, nastavni\v{c}ka samoefikasnost, obrazovanje za odr\v{z}ivi razvoj, obrazovne filozofije, transformativno obrazovanje}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {161}, number = {1-2}, issn = {1330-0059}, title = {Odrednice spremnosti (budu\'{c}ih) nastavnika na obrazovanje za odr\v{z}ivi razvoj}, keyword = {gra\djanstvo odr\v{z}ivosti, kompetencije nastavnika u obrazovanju za odr\v{z}ivi razvoj, nastavni\v{c}ka samoefikasnost, obrazovanje za odr\v{z}ivi razvoj, obrazovne filozofije, transformativno obrazovanje} }
@article{article, author = {Vukeli\'{c}, Nena}, year = {2020}, pages = {141-161}, keywords = {education for sustainable development, educational philosophies, sustainability citizenship, teachers’ competencies in education for sustainable development, teacher self-efficacy, transformative education}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {161}, number = {1-2}, issn = {1330-0059}, title = {Determinants of (future) teachers’ readiness for education for sustainable development}, keyword = {education for sustainable development, educational philosophies, sustainability citizenship, teachers’ competencies in education for sustainable development, teacher self-efficacy, transformative education} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font