Pregled bibliografske jedinice broj: 1071684
Bankarski marketing: Izazovi i strategije u doba pandemije COVID-19
Bankarski marketing: Izazovi i strategije u doba pandemije COVID-19 // Marketing, 1 (2020), 12; 119-130 (recenziran, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1071684 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Bankarski marketing: Izazovi i strategije u doba
pandemije COVID-19
(Bank marketing: challenges and strategies in time
of COVID-19 pandemic)
Autori
Fotova Čiković, Katerina
Izvornik
Marketing (1857-9787) 1
(2020), 12;
119-130
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
marketing ; bankarstvo ; bankarski marketing ; pandemija ; COVID-19 ; Zagrebačka banka
(marketing ; banking ; bank marketing ; pandemic ; COVID-19 ; Zagrebačka banka)
Sažetak
Globalna pandemija izazvana koronavirusom je u potpunosti promijenila svijet u 2020. U ova teška i izazovna vremena, bankarski marketeri moraju se prilagoditi i proširiti komunikaciju s potencijalnim i postojećim kupcima, dok bankarska industrija u cjelini mora pronaći način kako isporučiti financijske proizvode i rješenja na koja se korisnici oslanjaju, dok su mnoge fizičke lokacije privremeno zatvorene. Glavni je cilj ovog rada prikazati specifičnosti bankarskog marketinga općenito, kako se razlikuje od marketinga drugih industrija te koje su strategije bankama na raspolaganju kao odgovor i reakcija na globalne pandemije koronavirusa. Metoda koja se koristi u ovom radu je analiza slučaja (case study) Zagrebačke banke d.d., Zagreb, njezina strategija, reakcija te marketinška komunikacija u vrijeme pandemije 2020. godine.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija