Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1071074

Utjecaj vizualnih elemenata eko proizvoda kartonske ambalaže na odluku o kupnji


Bolanča Mirković, Ivana; Vukoje, Marina; Petković, Gorana
Utjecaj vizualnih elemenata eko proizvoda kartonske ambalaže na odluku o kupnji // Book of Abstracts - Printing&Design20 / Žiljak Gršić, Jana (ur.).
Zagreb: FotoSoft (FS), 2020. str. 147-147 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1071074 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj vizualnih elemenata eko proizvoda kartonske ambalaže na odluku o kupnji
(The impact of the visual elements of eco cardboard packaging product on the purchasing decision)

Autori
Bolanča Mirković, Ivana ; Vukoje, Marina ; Petković, Gorana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Book of Abstracts - Printing&Design20 / Žiljak Gršić, Jana - Zagreb : FotoSoft (FS), 2020, 147-147

Skup
Međunarodni znanstveni skup Tiskarstvo & dizajn 2020

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 04.06.2020

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
kartonski ambalažni proizvodi ; vizualni elementi ; eko proizvodi ; želja za kupnjom
(cardboard packaging products ; visual elements ; eco products ; desire to buy)

Sažetak
Vizualni izgled ima veliku važnost pri donošenju odluke o kupnji određenog proizvoda. Ambalažni proizvodi uz ostale funkcije imaju i prodajnu funkciju te mogu izdvojiti proizvode iz grupe sličnih proizvoda. Vizualni izgled ambalažnog grafičkog proizvoda donose grafički materijali odnosno tiskovne podloge i bojila te dizajnerski elementi vezani uz oblik ambalaže te elemente na ambalaži. Eko proizvodi tvore posebnu skupinu proizvoda. Dizajn takvih proizvoda prilagođen je, te je uobičajeno da su neki vizualni elementi ambalažnih proizvoda zelene boje. Oblik i materijali takvih ambalažnih proizvoda prilagođeni su proizvodu koji se nalazi u njima pa se obično koriste reciklirane tiskovne podloge te je ambalaža maksimalno smanjena kako bi se uštedio materijal. U ovom radu pojasniti će se želje i navike kupca vezane uz odluku o kupnji eko proizvoda. Posebna pažnja biti će stavljena na vizualne elemente ambalaže kako bi se mogle poručiti navike kupaca spomenutih proizvoda. Proučavanjem obrazaca kupanje i elementa dizajna želi se utvrditi navike kupaca kako bi se ambalaža namijenjena eko proizvodima mogla prilagoditi tržištu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Bolanča Mirković, Ivana; Vukoje, Marina; Petković, Gorana
Utjecaj vizualnih elemenata eko proizvoda kartonske ambalaže na odluku o kupnji // Book of Abstracts - Printing&Design20 / Žiljak Gršić, Jana (ur.).
Zagreb: FotoSoft (FS), 2020. str. 147-147 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Bolanča Mirković, I., Vukoje, M. & Petković, G. (2020) Utjecaj vizualnih elemenata eko proizvoda kartonske ambalaže na odluku o kupnji. U: Žiljak Gršić, J. (ur.)Book of Abstracts - Printing&Design20.
@article{article, author = {Bolan\v{c}a Mirkovi\'{c}, Ivana and Vukoje, Marina and Petkovi\'{c}, Gorana}, editor = {\v{Z}iljak Gr\v{s}i\'{c}, J.}, year = {2020}, pages = {147-147}, keywords = {kartonski ambala\v{z}ni proizvodi, vizualni elementi, eko proizvodi, \v{z}elja za kupnjom}, title = {Utjecaj vizualnih elemenata eko proizvoda kartonske ambala\v{z}e na odluku o kupnji}, keyword = {kartonski ambala\v{z}ni proizvodi, vizualni elementi, eko proizvodi, \v{z}elja za kupnjom}, publisher = {FotoSoft (FS)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bolan\v{c}a Mirkovi\'{c}, Ivana and Vukoje, Marina and Petkovi\'{c}, Gorana}, editor = {\v{Z}iljak Gr\v{s}i\'{c}, J.}, year = {2020}, pages = {147-147}, keywords = {cardboard packaging products, visual elements, eco products, desire to buy}, title = {The impact of the visual elements of eco cardboard packaging product on the purchasing decision}, keyword = {cardboard packaging products, visual elements, eco products, desire to buy}, publisher = {FotoSoft (FS)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font