Pregled bibliografske jedinice broj: 1071074
Utjecaj vizualnih elemenata eko proizvoda kartonske ambalaže na odluku o kupnji
Utjecaj vizualnih elemenata eko proizvoda kartonske ambalaže na odluku o kupnji // Book of Abstracts - Printing&Design20 / Žiljak Gršić, Jana (ur.).
Zagreb: FotoSoft (FS), 2020. str. 147-147 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1071074 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj vizualnih elemenata eko proizvoda kartonske ambalaže na odluku o kupnji
(The impact of the visual elements of eco cardboard packaging product on the purchasing decision)
Autori
Bolanča Mirković, Ivana ; Vukoje, Marina ; Petković, Gorana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Book of Abstracts - Printing&Design20
/ Žiljak Gršić, Jana - Zagreb : FotoSoft (FS), 2020, 147-147
Skup
Međunarodni znanstveni skup Tiskarstvo & dizajn 2020
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 04.06.2020
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kartonski ambalažni proizvodi ; vizualni elementi ; eko proizvodi ; želja za kupnjom
(cardboard packaging products ; visual elements ; eco products ; desire to buy)
Sažetak
Vizualni izgled ima veliku važnost pri donošenju odluke o kupnji određenog proizvoda. Ambalažni proizvodi uz ostale funkcije imaju i prodajnu funkciju te mogu izdvojiti proizvode iz grupe sličnih proizvoda. Vizualni izgled ambalažnog grafičkog proizvoda donose grafički materijali odnosno tiskovne podloge i bojila te dizajnerski elementi vezani uz oblik ambalaže te elemente na ambalaži. Eko proizvodi tvore posebnu skupinu proizvoda. Dizajn takvih proizvoda prilagođen je, te je uobičajeno da su neki vizualni elementi ambalažnih proizvoda zelene boje. Oblik i materijali takvih ambalažnih proizvoda prilagođeni su proizvodu koji se nalazi u njima pa se obično koriste reciklirane tiskovne podloge te je ambalaža maksimalno smanjena kako bi se uštedio materijal. U ovom radu pojasniti će se želje i navike kupca vezane uz odluku o kupnji eko proizvoda. Posebna pažnja biti će stavljena na vizualne elemente ambalaže kako bi se mogle poručiti navike kupaca spomenutih proizvoda. Proučavanjem obrazaca kupanje i elementa dizajna želi se utvrditi navike kupaca kako bi se ambalaža namijenjena eko proizvodima mogla prilagoditi tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb