Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1070673

Suvremene kurikulumske polemike


Pavičić Vukičević, Jelena
Suvremene kurikulumske polemike // Zbornik sveučilišta Libertas, 4 (2019), 4; 203-218 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1070673 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Suvremene kurikulumske polemike
(Contemporary curriculum polemic)

Autori
Pavičić Vukičević, Jelena

Izvornik
Zbornik sveučilišta Libertas (2584-5055) 4 (2019), 4; 203-218

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
kurikulum ; kurikulumske ideologije ; vrijednosti ; sastavnice kurikuluma ; modeli konstrukcije kurikuluma ; izrađivači kurikuluma
(curriculum ; curriculum ideologies ; values ; curriculum constituents ; curriculum elaboration models ; curriculum designers)

Sažetak
Kurikulum je jedan od ključnih odgojno-obrazovnih koncepata 20. i 21. stoljeća kojeg zbog njegove kompleksnosti i višedimenzionalnosti nazivamo i ukupnom filozofijom odgojno-obrazovnog procesa. Obrazovne politike važan su segment nacionalnog identiteta i nacionalne suverenosti pa su pitanja vezana uz kurikulum kao temeljni dokument odgojno-obrazovnog sustava često polemičke naravi i izazivaju raspravu znanstvene i stručne javnosti, ali i svih ostalih dionika u društvu. Kako bi takva legitimna rasprava bila što kvalitetnija i urodila barem minimalnim konsenzusom, nužno je odgovoriti na ključna pitanja o terminološkom određenju pojma kurikulum, aksiološkoj dimenziji kurikuluma, njegovim sastavnicama i konstrukciji kurikuluma te dionicima njegove izrade. Rasprava utemeljena na suvremenim znanstvenim i stručnim spoznajama uvelike može pomoći u konstruktivnoj javnoj raspravi o budućim modelima razvoja odgojno-obrazovnog sustava u Republici Hrvatskoj, realno i legitimno postavljenim zahtjevima za promjene unutar sustava, kao i za razvoj kurikuluma na suvremenim principima njegove konstrukcije, implementacije i evaluacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Kineziološki fakultet, Zagreb

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Pavičić Vukičević, Jelena
Suvremene kurikulumske polemike // Zbornik sveučilišta Libertas, 4 (2019), 4; 203-218 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)
Pavičić Vukičević, J. (2019) Suvremene kurikulumske polemike. Zbornik sveučilišta Libertas, 4 (4), 203-218.
@article{article, author = {Pavi\v{c}i\'{c} Vuki\v{c}evi\'{c}, Jelena}, year = {2019}, pages = {203-218}, keywords = {kurikulum, kurikulumske ideologije, vrijednosti, sastavnice kurikuluma, modeli konstrukcije kurikuluma, izra\djiva\v{c}i kurikuluma}, journal = {Zbornik sveu\v{c}ili\v{s}ta Libertas}, volume = {4}, number = {4}, issn = {2584-5055}, title = {Suvremene kurikulumske polemike}, keyword = {kurikulum, kurikulumske ideologije, vrijednosti, sastavnice kurikuluma, modeli konstrukcije kurikuluma, izra\djiva\v{c}i kurikuluma} }
@article{article, author = {Pavi\v{c}i\'{c} Vuki\v{c}evi\'{c}, Jelena}, year = {2019}, pages = {203-218}, keywords = {curriculum, curriculum ideologies, values, curriculum constituents, curriculum elaboration models, curriculum designers}, journal = {Zbornik sveu\v{c}ili\v{s}ta Libertas}, volume = {4}, number = {4}, issn = {2584-5055}, title = {Contemporary curriculum polemic}, keyword = {curriculum, curriculum ideologies, values, curriculum constituents, curriculum elaboration models, curriculum designers} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • HRČAK - Portal znanstvenih časopisa Republike Hrvatske





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font