Pregled bibliografske jedinice broj: 1069113
Rana pismenost: roditelji – odgojitelji – poticatelji
Rana pismenost: roditelji – odgojitelji – poticatelji // Hrčak : glasilo Hrvatskoga čitateljskog društva, 50 (2015), 4-7 (recenziran, članak, ostalo)
CROSBI ID: 1069113 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Rana pismenost: roditelji – odgojitelji –
poticatelji
(Early literacy: parents - educators - promotors)
Autori
Lenček, Mirjana
Izvornik
Hrčak : glasilo Hrvatskoga čitateljskog društva (1331-8454) 50
(2015);
4-7
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo
Ključne riječi
rana pismenost, roditelji, odgojitelji
(early literacy, parents, educators)
Sažetak
Programi rane pismenosti trebaju zaživjeti kao jedinstveni i cjeloviti materijal unutar hrvatskog sustava predškolskog odgoja i obrazovanja. Oblikovanje takvih materijala treba se temeljiti i na istraživanjima o obilježjima jezika i posebnostima rane pismenosti kod djece čiji je materinski jezik hrvatski, a posebno na rezultatima istraživanja odstupanja ili rizika za nastanak teškoć0a u čitanju i pisanju provedenih u Hrvatskoj (lvšac Pavliša 2009, Vancaš 2009, Lenček, Kolundžić i Arapović 2012, Ivšac Pavliša i Lenček 2011, Lenček, Ivšac Pavliša i Smiljanić 2011, Lenček i Ivšac Pavliša 2011, Lenček i Anđel 2012). Takvi materijali trebaju biti dostupni odgojiteljima i roditeljima te svima koji su uključeni u odgoj i obrazovanje djece.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Logopedija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Mirjana Lenček
(autor)