Pregled bibliografske jedinice broj: 1067977
Zaštita potrošača u on-line kupovini i financijskim transakcijama
Zaštita potrošača u on-line kupovini i financijskim transakcijama, 2020., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1067977 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zaštita potrošača u on-line kupovini i
financijskim transakcijama
(Consumer protection in on-line purchases and
financial transactions)
Autori
Krajnović, Josipa
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
23.06
Godina
2020
Stranica
64
Mentor
Dunković, Dario
Ključne riječi
zaštita potrošača, on-line trgovina, internet trgovina, financijska transakcija, on-line transkacija
(consumer protection, on-line shopping, on-line purchase, financial transaction, on-line transaction)
Sažetak
Trgovina danas na tržištu doživljava znatne promjene. Uz tradicionalan oblik prodaje i klasične kanale distribucije, javlja se i on- line trgovina koja omogućava kupovinu na daljinu putem Interneta. Razvoj on-line trgovine javio se kao posljedica rasta i razvoja naprednih tehnologija i inovacija u poslovanju. Internet je izmijenio svijet oko nas, počeo je sudjelovati u kreiranju našeg razvoja, ponašanja, društvenih normi, pa čak i promjene navika. U radu će se objasniti kako potrošači mijenjaju svoj način kupovine od ranije te sve više kupuju robu i usluge putem Interneta, kako su zaštićeni od strane nadležnih tijela i koja su njihova prava dok kupuju on-line, ali će se utvrditi i njihov osjećaj sigurnosti dok sudjeluju u trgovinskim odnosima na globalnom tržištu. U radu su navedena prava i mjere zaštite potrošača, kao i prednosti i nedostatci kupovine na daljinu putem Interneta, te glavni razlozi koji predstavljaju danas pokretač odluke da se kupnja obavi on-line. U svrhu rada obavljeno je empirijsko istraživanje putem anketnog upitnika o mišljenima i stavovima potrošača o njihovoj zaštićenosti kod on-line kupovine, te o on-line kupovini općenito. U istraživanju je sudjelovalo 70 ispitanika, a cilj istraživanja je bio dobiti podatke o tome kako se potrošači osjećaju kada kupovinu izvršavaju putem Interneta, te kada obavljaju financijske transakcije on-line.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Smjer Financije