Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1066964

Dizajn ambalaže trgovačkih marki


Šilić, Lucija
Dizajn ambalaže trgovačkih marki, 2012., diplomski rad, diplomski, Grafički Fakultet, Zagrebu


CROSBI ID: 1066964 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dizajn ambalaže trgovačkih marki
(Packaging design of store brands)

Autori
Šilić, Lucija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Grafički Fakultet

Mjesto
Zagrebu

Datum
28.06

Godina
2012

Stranica
47

Mentor
Pibernik, Jesenka

Neposredni voditelj
Bota, Josip

Ključne riječi
trgovačka marka, dizajn ambalaže, percipirana vrijednost
(store brand, packaging design, percived value)

Sažetak
Dizajn ambalaže ima važnu ulogu u kreiranju funkcionalne komunikacije između potrošača i proizvođača posebno kod trgovačkih marki koje malo ulažu u oglašavanje putem masovnih medija. Komunikacijska vrijednost dizajna ambalaže i utjecaj kojeg isti ima na potrošače od presudne je važnosti za percepciju vrijednosti proizvoda što utječe na uspješnost proizvoda na tržištu. Uspješan dizajn ambalaže pridonosi stvaranju imidža trgovačke marke koji je u skladu sa zahtjevima ciljane publike čime se podiže vrijednost proizvoda. Prema rezultatima istraživanja za daljnji uspjeh trgovačkih marki na hrvatskom tržištu neophodno je razvijanje trgovačkih marki kao originalnih marki te ulaganje u kreiranje sveobuhvatne marketinške strategije koja se jednim djelom manifestira u obliku atraktivnog i dizajna ambalaže.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Dizajn



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jesenka Pibernik (mentor)

Avatar Url Josip Bota (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

eprints.grf.unizg.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Šilić, Lucija
Dizajn ambalaže trgovačkih marki, 2012., diplomski rad, diplomski, Grafički Fakultet, Zagrebu
Šilić, L. (2012) 'Dizajn ambalaže trgovačkih marki', diplomski rad, diplomski, Grafički Fakultet, Zagrebu.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}ili\'{c}, Lucija}, year = {2012}, pages = {47}, keywords = {trgova\v{c}ka marka, dizajn ambala\v{z}e, percipirana vrijednost}, title = {Dizajn ambala\v{z}e trgova\v{c}kih marki}, keyword = {trgova\v{c}ka marka, dizajn ambala\v{z}e, percipirana vrijednost}, publisherplace = {Zagrebu} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}ili\'{c}, Lucija}, year = {2012}, pages = {47}, keywords = {store brand, packaging design, percived value}, title = {Packaging design of store brands}, keyword = {store brand, packaging design, percived value}, publisherplace = {Zagrebu} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font