Pregled bibliografske jedinice broj: 1066964
Dizajn ambalaže trgovačkih marki
Dizajn ambalaže trgovačkih marki, 2012., diplomski rad, diplomski, Grafički Fakultet, Zagrebu
CROSBI ID: 1066964 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dizajn ambalaže trgovačkih marki
(Packaging design of store brands)
Autori
Šilić, Lucija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički Fakultet
Mjesto
Zagrebu
Datum
28.06
Godina
2012
Stranica
47
Mentor
Pibernik, Jesenka
Neposredni voditelj
Bota, Josip
Ključne riječi
trgovačka marka, dizajn ambalaže, percipirana vrijednost
(store brand, packaging design, percived value)
Sažetak
Dizajn ambalaže ima važnu ulogu u kreiranju funkcionalne komunikacije između potrošača i proizvođača posebno kod trgovačkih marki koje malo ulažu u oglašavanje putem masovnih medija. Komunikacijska vrijednost dizajna ambalaže i utjecaj kojeg isti ima na potrošače od presudne je važnosti za percepciju vrijednosti proizvoda što utječe na uspješnost proizvoda na tržištu. Uspješan dizajn ambalaže pridonosi stvaranju imidža trgovačke marke koji je u skladu sa zahtjevima ciljane publike čime se podiže vrijednost proizvoda. Prema rezultatima istraživanja za daljnji uspjeh trgovačkih marki na hrvatskom tržištu neophodno je razvijanje trgovačkih marki kao originalnih marki te ulaganje u kreiranje sveobuhvatne marketinške strategije koja se jednim djelom manifestira u obliku atraktivnog i dizajna ambalaže.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Dizajn
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb