Pregled bibliografske jedinice broj: 1066922
Kako učitelji i nastavnici Hrvatskoga jezika poučavaju – perspektiva učitelja, nastavnika i učenika
Kako učitelji i nastavnici Hrvatskoga jezika poučavaju – perspektiva učitelja, nastavnika i učenika, 2020. (izvještaj).
CROSBI ID: 1066922 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako učitelji i nastavnici Hrvatskoga jezika
poučavaju – perspektiva učitelja, nastavnika i
učenika
(How do the Teachers of Croatian Language Teach –
Teachers' and Students' Perspective)
Autori
Markočić Dekanić, Ana ; Gregurović, Margareta
Izvornik
U FOKUSU Br. 2
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, izvještaj
Godina
2020
Ključne riječi
nastavne strategije ; nastava hrvatskog jezika ; PISA ; TALIS ; Hrvatska
(teaching strategies ; Croatian languange lessons ; PISA ; TALIS ; Croatia)
Sažetak
“U FOKUSU” je tematski serijal NCVVO-a posvećen analizama podataka prikupljenih međunarodnim i nacionalnim istraživanjima u obrazovanju te novostima iz područja odgoja i obrazovanja u Hrvatskoj i svijetu. U ovom se broju analizira što su učitelji i nastavnici Hrvatskoga jezika rekli o svom poučavanju u istraživanju TALIS 2018, a što su o njihovom poučavanju rekli učenici u istraživanju PISA 2018.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Nacionalni centar