Pregled bibliografske jedinice broj: 1066739
Utjecaj medija na ponašanje i stavove djece
Utjecaj medija na ponašanje i stavove djece, 2015., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1066739 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj medija na ponašanje i stavove djece
(The influence of advertisements on children's
behavior and attitudes)
Autori
Škrnjug, Matea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
20.10
Godina
2015
Stranica
34
Mentor
Bilić, Vesna
Ključne riječi
mediji, medijski sadržaj, reklame, stavovi, ponašanje, djeca, medijska pismenost
(media, media content, advertisements, attitudes, behavior, children, media literacy)
Sažetak
Mediji su postali dio naše svakodnevnice. Prate nas kroz život od malih nogu i neosporno na nas ostavljaju određeni utjecaj. Današnja djeca većinu svojeg slobodnog vremena provode koristeći medije, naročito televiziju, računalo. A to može utjecati na njihovo obrazovanje, ponašanje i stavove. U radu se analizira utjecaj nasilnih i seksualnih medijskih sadržaja te utjecaj reklama na djecu rane i predškolske te školske dobi. Oni često oponašaju svoje najdraže likove iz crtića, i formiraju krug prijatelja upravo prema sadržaju koji gledaju na televiziji, preferiraju proizvode koji se reklamiraju, a sve se to povezuje s njihovim stavovima i ponašanjem. Kako bi se smanjili mogući negativni utjecaji medija ističe se važnost medijske pismenosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)