Pregled bibliografske jedinice broj: 106670
Prikaz knjige: Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja: Marketing trgovine, 2. izmij. i dop. izdanje, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2001.
Prikaz knjige: Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja: Marketing trgovine, 2. izmij. i dop. izdanje, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2001. // Suvremena trgovina, 27 (2002), 1/2; 40-40 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
CROSBI ID: 106670 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prikaz knjige: Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja: Marketing trgovine, 2. izmij. i dop. izdanje, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2001.
(Xx)
Autori
Baban, Ljubomir
Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 27
(2002), 1/2;
40-40
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo
Sažetak
Sveučilišni udžbenik "Marketing trgovine" sastoji se od slijedećih dijelova: 1. Pristupna razmatranja 2. Trgovina u funkcijskom i institucijskom smislu 3. Trgovinski poslovni procesi 4. Menadžment i marketing 5. Trgovinsko poslovne jedinice, trgovinska poduzeća i oblici suradnje, uz već navedenu bibliografiju. Autori su temeljito analizirali pojam trgovine, kao značajne gospodarske djelatnosti, njezine funkcije, oblike, lokaciju itd. Knjiga u dobroj mjeri opisuje i menadžment trgovine. Pišući tu knjigu, autori su temeljito analizirali marketing, jer su svjesni da nema suvremenog menadžmenta bez suvremenog marketinga. Udžbenik je potreban svima onima koji trebaju imati znanje o upravljanju suvremenom trgovinom i trgovačkim lancima
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA