Pregled bibliografske jedinice broj: 1066435
What Higher Grades Pupils of Primary School are Doing on the Internet?
What Higher Grades Pupils of Primary School are Doing on the Internet? // EMEE 2012 – Education in the Modern European Environment. Conference proceeding of the Special Focus Symposium on 13th ICESKS Information, Communiction, and Economic Sciences in the Knowledge Society / Šimović, Vladimir ; Bakić-Tomoć, Ljubica ; Hubinková, Zuzana (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 139-152 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1066435 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
What Higher Grades Pupils of Primary School are
Doing on the Internet?
Autori
Kirinić, Giovanna ; Bilić, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
EMEE 2012 – Education in the Modern European Environment. Conference proceeding of the Special Focus Symposium on 13th ICESKS Information, Communiction, and Economic Sciences in the Knowledge Society
/ Šimović, Vladimir ; Bakić-Tomoć, Ljubica ; Hubinková, Zuzana - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012, 139-152
ISBN
978-953-7210-84-7
Skup
Education in the Modern European Environment
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 17.09.2012. - 18.09.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
djeca, internet,
(children, internet, school)
Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati što učenici viših razreda osnovne škole rade na internetu u slobodno vrijeme. Analiziralo se koje internetske sadržaje učenici preferiraju, koliko vremena provode na internetu i jesu li bili izloženi neugodnostima te kontroliraju li roditelji njihove aktivnosti. Istraživanje je provedeno na uzorku od 276 učenika u dobi od 10 do 15 godina. Glavni nalazi istraživanja pokazuju da se ispitanici učestalo koriste internetom, ali ne za učenje. Internetskim uslugama i sadržajima uglavnom se koriste za druženje, igru i zabavu. Većina ih se na internetu osjeća sigurno, a prema njihovom iskazu jedna trećina roditelja nema uvid u njihove aktivnosti. Ovaj rad doprinosi sagledavanju relevantnih činjenica te promjena u ponašanju adolescenta na internetu, kao i o nadzoru njihovih roditelja, a pomaže upoznavanju njihovih preferencija, navika i mogućih utjecaja.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb