Pregled bibliografske jedinice broj: 1066099
Uloga dramske igre u stvaralačkom procesu djeteta
Uloga dramske igre u stvaralačkom procesu djeteta // Zbornik radova sa znanstveno-stručnog skupa „Sretna djeca – Poticaji u dječjem stvaralaštvu putem umjetnosti“ / Zaninović Tanay, Lj. ; Tanay, E. R. (ur.).
Zagreb: Učilište za likovno obrazovanje, kreativnost i dizajn-Studio Tanay, 2019. str. 55-63 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1066099 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga dramske igre u stvaralačkom procesu djeteta
(The role of dramatic play in a child's creative
process)
Autori
Miholić, Damir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova sa znanstveno-stručnog skupa „Sretna djeca – Poticaji u dječjem stvaralaštvu putem umjetnosti“
/ Zaninović Tanay, Lj. ; Tanay, E. R. - Zagreb : Učilište za likovno obrazovanje, kreativnost i dizajn-Studio Tanay, 2019, 55-63
Skup
Međunarodni znanstveno-stručni skup „Sretna djeca – Poticaji u dječjem stvaralaštvu putem umjetnosti“
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 09.10.2019. - 11.10.2019
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
dramska igra, kreativnost, učenje, komunikacija
(drama, creativity, learning, communication)
Sažetak
U izlaganju će biti prezentirane osnovne postavke i struktura dramske igre, koja je na prvi pogled jednostavna aktivnost, ali je u svojoj biti kompleksan fenomen. Ona predstavlja autentičnu sastavnicu dječjeg razvoja i holistički obuhvaća motorički habitus djeteta, njegove senzoričke i kognitivne sposobnosti, verbalne i neverbalne komunikacijske vještine, samopouzdanje, socijalne vještine i dr. Povezana je s dramskim doživljavanjem i promatranjem života, odnosno preuzimanjem različitih uloga u procesu odrastanja i oblikovanja harmonične djetetove osobnosti. U okviru odgojno-obrazovnog procesa, dramska igra može postati važan motivacijski element u smislu nadilaženja prepreka u spontanoj realizaciji dječjih znanja, mašte, kreativnosti, tjelesnoj i emocionalnoj izražajnosti, a sve u skladu sa postavljenim odgojno-obrazovnim, rehabilitacijskim i/ili terapijskim ciljevima ta ovisno o individualnim karakteristikama djeteta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Damir Miholić
(autor)