Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1066039

Utjecaj dionika tržišta na izvozna poduzeća sjeverozapadne i središnje regije Republike Hrvatske s osvrtom na Koprivničko – križevačku županiju s aspekta prihvaćanja i korištenja novih tehnologija


Martinčević, Ivana
Utjecaj dionika tržišta na izvozna poduzeća sjeverozapadne i središnje regije Republike Hrvatske s osvrtom na Koprivničko – križevačku županiju s aspekta prihvaćanja i korištenja novih tehnologija // Podravina, časopis za multidisciplinarna istraživanja, 19 (2020), 37; 89-100 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1066039 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj dionika tržišta na izvozna poduzeća sjeverozapadne i središnje regije Republike Hrvatske s osvrtom na Koprivničko – križevačku županiju s aspekta prihvaćanja i korištenja novih tehnologija
(Influence of market stakeholders on export companies of north-western and central region of the Republic of Croatia with reference to Koprivnica-križevci county from the aspect of acceptance and usage of new technologies)

Autori
Martinčević, Ivana

Izvornik
Podravina, časopis za multidisciplinarna istraživanja (1333-5286) 19 (2020), 37; 89-100

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
dionici ; tržište ; nove tehnologije ; informacijsko – komunikacijske tehnologije ; društveni mediji ; društvene mreže ; izvoz
(stakeholders ; market ; new technologies ; information and communication technologies ; social media ; social networks ; export)

Sažetak
Današnje globalno tržište koje je pod utjecajem stalnih i neočekivanih promjena diktira i stvara nove trendove u poslovanju izvozno orijentiranih poduzeća. Širenjem tržišta povećava se broj dionika tržišta pogotovo kod izvozno orijentiranih poduzeća koji uvelike utječu na njihovu poslovnu uspješnost. Globalizacijom i internacionalizacijom uvjetovan je ubrzani i konstantni razvoj suvremenih informacijsko – komunikacijskih tehnologija (ICT), osobito društvenih medija kao jednog od alata koji danas predstavljaju jedan od ključnih determinanti uspjeha i održivosti poslovanja na globalnom tržištu. Kako bi se istražio odnos dionika i izvoznih poduzeća Republike Hrvatske s aspekta korištenja novih tehnologija (društveni mediji) provedeno je istraživanje na području šest županija sjeverozapadne i središnje regije Republike Hrvatske, Krapinsko-Zagorska, Varaždinska, Koprivničko-Križevačka, Bjelovarsko-Bilogorska, Virovitičko-Podravska i Međimurska županija, s posebnim osvrtom na Koprivničko – Križevačku županiju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Ivana Martinčević (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada podravina.org

Citiraj ovu publikaciju:

Martinčević, Ivana
Utjecaj dionika tržišta na izvozna poduzeća sjeverozapadne i središnje regije Republike Hrvatske s osvrtom na Koprivničko – križevačku županiju s aspekta prihvaćanja i korištenja novih tehnologija // Podravina, časopis za multidisciplinarna istraživanja, 19 (2020), 37; 89-100 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Martinčević, I. (2020) Utjecaj dionika tržišta na izvozna poduzeća sjeverozapadne i središnje regije Republike Hrvatske s osvrtom na Koprivničko – križevačku županiju s aspekta prihvaćanja i korištenja novih tehnologija. Podravina, časopis za multidisciplinarna istraživanja, 19 (37), 89-100.
@article{article, author = {Martin\v{c}evi\'{c}, Ivana}, year = {2020}, pages = {89-100}, keywords = {dionici, tr\v{z}i\v{s}te, nove tehnologije, informacijsko – komunikacijske tehnologije, dru\v{s}tveni mediji, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, izvoz}, journal = {Podravina, \v{c}asopis za multidisciplinarna istra\v{z}ivanja}, volume = {19}, number = {37}, issn = {1333-5286}, title = {Utjecaj dionika tr\v{z}i\v{s}ta na izvozna poduze\'{c}a sjeverozapadne i sredi\v{s}nje regije Republike Hrvatske s osvrtom na Koprivni\v{c}ko – kri\v{z}eva\v{c}ku \v{z}upaniju s aspekta prihva\'{c}anja i kori\v{s}tenja novih tehnologija}, keyword = {dionici, tr\v{z}i\v{s}te, nove tehnologije, informacijsko – komunikacijske tehnologije, dru\v{s}tveni mediji, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, izvoz} }
@article{article, author = {Martin\v{c}evi\'{c}, Ivana}, year = {2020}, pages = {89-100}, keywords = {stakeholders, market, new technologies, information and communication technologies, social media, social networks, export}, journal = {Podravina, \v{c}asopis za multidisciplinarna istra\v{z}ivanja}, volume = {19}, number = {37}, issn = {1333-5286}, title = {Influence of market stakeholders on export companies of north-western and central region of the Republic of Croatia with reference to Koprivnica-kri\v{z}evci county from the aspect of acceptance and usage of new technologies}, keyword = {stakeholders, market, new technologies, information and communication technologies, social media, social networks, export} }

Časopis indeksira:


  • Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font