Pregled bibliografske jedinice broj: 1066039
Utjecaj dionika tržišta na izvozna poduzeća sjeverozapadne i središnje regije Republike Hrvatske s osvrtom na Koprivničko – križevačku županiju s aspekta prihvaćanja i korištenja novih tehnologija
Utjecaj dionika tržišta na izvozna poduzeća sjeverozapadne i središnje regije Republike Hrvatske s osvrtom na Koprivničko – križevačku županiju s aspekta prihvaćanja i korištenja novih tehnologija // Podravina, časopis za multidisciplinarna istraživanja, 19 (2020), 37; 89-100 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1066039 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj dionika tržišta na izvozna poduzeća
sjeverozapadne i središnje regije Republike
Hrvatske s osvrtom na Koprivničko – križevačku
županiju s aspekta prihvaćanja i korištenja novih
tehnologija
(Influence of market stakeholders on export
companies of north-western and central region of
the Republic of Croatia with reference to
Koprivnica-križevci county from the aspect of
acceptance and usage of new technologies)
Autori
Martinčević, Ivana
Izvornik
Podravina, časopis za multidisciplinarna istraživanja (1333-5286) 19
(2020), 37;
89-100
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
dionici ; tržište ; nove tehnologije ; informacijsko – komunikacijske tehnologije ; društveni mediji ; društvene mreže ; izvoz
(stakeholders ; market ; new technologies ; information and communication technologies ; social media ; social networks ; export)
Sažetak
Današnje globalno tržište koje je pod utjecajem stalnih i neočekivanih promjena diktira i stvara nove trendove u poslovanju izvozno orijentiranih poduzeća. Širenjem tržišta povećava se broj dionika tržišta pogotovo kod izvozno orijentiranih poduzeća koji uvelike utječu na njihovu poslovnu uspješnost. Globalizacijom i internacionalizacijom uvjetovan je ubrzani i konstantni razvoj suvremenih informacijsko – komunikacijskih tehnologija (ICT), osobito društvenih medija kao jednog od alata koji danas predstavljaju jedan od ključnih determinanti uspjeha i održivosti poslovanja na globalnom tržištu. Kako bi se istražio odnos dionika i izvoznih poduzeća Republike Hrvatske s aspekta korištenja novih tehnologija (društveni mediji) provedeno je istraživanje na području šest županija sjeverozapadne i središnje regije Republike Hrvatske, Krapinsko-Zagorska, Varaždinska, Koprivničko-Križevačka, Bjelovarsko-Bilogorska, Virovitičko-Podravska i Međimurska županija, s posebnim osvrtom na Koprivničko – Križevačku županiju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus