Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1066025

Učeničke procjene osobina učiteljica prirode/biologije.


Maltar Okun, T.; Doutlik, K.
Učeničke procjene osobina učiteljica prirode/biologije. // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 67 (2018), 1; 17-37 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 1066025 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učeničke procjene osobina učiteljica prirode/biologije.
(Students’ assessment of nature/biology teachers' qualities)

Autori
Maltar Okun, T. ; Doutlik, K.

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 67 (2018), 1; 17-37

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
biologija ; ljudske osobine ; pedagoške osobine ; priroda ; učitelj
(biology ; personal qualities ; pedagogical qualities ; nature ; teacher)

Sažetak
U fokusu ovog rada su poželjne osobine učiteljica iz perspektive učenika. Cilj prikazanog istraživanja bio je utvrditi procjene učenika nižeg sekundarnog obrazovanja (N = 389) o osobnim (ljudskim) te pedagoškim (nastavnim) osobinama učiteljica prirode/ biologije, kao i o komunikaciji i ophođenju učiteljica prema učenicima. Rezultati ukazuju na postojanje razlika u procjenama učenika o osobnim te pedagoškim osobinama, komunikaciji i ophođenju učiteljica prema učenicima s obzirom na spol, kao i procjenama učenika o pedagoškim osobinama učiteljica prirode/biologije s obzirom na sredinu u kojoj je škola, dok je pak utvrđeno nepostojanje statistički značajne razlike u procjenama učenika s obzirom na razredni odjel. Učenici navode da bi se rad njihovih učiteljica iz prirode/biologije poboljšao češćim praktičnim radom učenika, radom u paru/skupinama, izvanučioničkom nastavom, primjenom (audio)vizualnih medija, učenjem uz igru, jasnijim pojašnjavanjem u nastavi te korištenjem humora u nastavi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Tanja Maltar Okun (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Maltar Okun, T.; Doutlik, K.
Učeničke procjene osobina učiteljica prirode/biologije. // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 67 (2018), 1; 17-37 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
Maltar Okun, T. & Doutlik, K. (2018) Učeničke procjene osobina učiteljica prirode/biologije.. Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 67 (1), 17-37.
@article{article, author = {Maltar Okun, T. and Doutlik, K.}, year = {2018}, pages = {17-37}, keywords = {biologija, ljudske osobine, pedago\v{s}ke osobine, priroda, u\v{c}itelj}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {67}, number = {1}, issn = {0037-654X}, title = {U\v{c}eni\v{c}ke procjene osobina u\v{c}iteljica prirode/biologije.}, keyword = {biologija, ljudske osobine, pedago\v{s}ke osobine, priroda, u\v{c}itelj} }
@article{article, author = {Maltar Okun, T. and Doutlik, K.}, year = {2018}, pages = {17-37}, keywords = {biology, personal qualities, pedagogical qualities, nature, teacher}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {67}, number = {1}, issn = {0037-654X}, title = {Students’ assessment of nature/biology teachers' qualities}, keyword = {biology, personal qualities, pedagogical qualities, nature, teacher} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font