Pregled bibliografske jedinice broj: 1066025
Učeničke procjene osobina učiteljica prirode/biologije.
Učeničke procjene osobina učiteljica prirode/biologije. // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 67 (2018), 1; 17-37 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 1066025 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učeničke procjene osobina učiteljica prirode/biologije.
(Students’ assessment of nature/biology teachers' qualities)
Autori
Maltar Okun, T. ; Doutlik, K.
Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 67
(2018), 1;
17-37
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
biologija ; ljudske osobine ; pedagoške osobine ; priroda ; učitelj
(biology ; personal qualities ; pedagogical qualities ; nature ; teacher)
Sažetak
U fokusu ovog rada su poželjne osobine učiteljica iz perspektive učenika. Cilj prikazanog istraživanja bio je utvrditi procjene učenika nižeg sekundarnog obrazovanja (N = 389) o osobnim (ljudskim) te pedagoškim (nastavnim) osobinama učiteljica prirode/ biologije, kao i o komunikaciji i ophođenju učiteljica prema učenicima. Rezultati ukazuju na postojanje razlika u procjenama učenika o osobnim te pedagoškim osobinama, komunikaciji i ophođenju učiteljica prema učenicima s obzirom na spol, kao i procjenama učenika o pedagoškim osobinama učiteljica prirode/biologije s obzirom na sredinu u kojoj je škola, dok je pak utvrđeno nepostojanje statistički značajne razlike u procjenama učenika s obzirom na razredni odjel. Učenici navode da bi se rad njihovih učiteljica iz prirode/biologije poboljšao češćim praktičnim radom učenika, radom u paru/skupinama, izvanučioničkom nastavom, primjenom (audio)vizualnih medija, učenjem uz igru, jasnijim pojašnjavanjem u nastavi te korištenjem humora u nastavi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija, Pedagogija