Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1066014

Razlike u primjeni strategija podrške za individualizirano poučavanje kod osnovnoškolskih učitelja


Kudek Mirošević, Jasna; Rešetar, Tihana
Razlike u primjeni strategija podrške za individualizirano poučavanje kod osnovnoškolskih učitelja // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 68 (2019), 1; 48-78 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1066014 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razlike u primjeni strategija podrške za individualizirano poučavanje kod osnovnoškolskih učitelja
(Differences in the application of strategic support in individualized teaching with primary school teachers)

Autori
Kudek Mirošević, Jasna ; Rešetar, Tihana

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 68 (2019), 1; 48-78

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
didaktičko-metodički pristup, individualizirana nastava, strategije poučavanja
(didactic-methodical approach, individualized education, teaching strategies)

Sažetak
Imajući u vidu da učitelji 21. stoljeća u poučavanju trebaju biti vješti u korištenju različitih strategija rada, kako za učenike tipičnoga razvoja, tako i za učenike s teškoćama, cilj ovoga istraživanja je utvrditi razlike među učiteljima u redovitim osnovnim školama o tome koje strategije, tj. didaktičko- metodičku podršku odabiru i primjenjuju za uspješno individualizirano poučavanje učenika u redovitim školama, s obzirom na metode, sredstva, oblike, odnosno postupke kojima se najviše koriste. Uzorak čine učitelji od prvoga do osmoga razreda (N=410) iz redovitih osnovnih škola u Republici Hrvatskoj. U istraživanju je postavljena hipoteza da postoji statistički značajna razlika između učitelja od prvoga do četvrtoga razreda i učitelja od petoga do osmoga razreda u strategijama podrške koje primjenjuju za uspješno individualizirano poučavanje. Rezultati pokazuju da učitelji od prvoga do četvrtoga razreda više koriste, izmjenjuju i individualiziraju različite nastavne metode, postupke i oblike rada s učenicima te se više koriste suvremenim oblicima u nastavi poput digitalnih obrazovnih sadržaja. Rezultatima se želi ukazati na stupanj individualizirane odgojno-obrazovne prakse, s posebnim osvrtom na dileme i izazove koji proizlaze iz rezultata istraživanja. Te su dileme i izazovi s jedne strane usmjereni na kompetencije učitelja bez kojih kvalitetno poučavanje u nastavi nije moguće, a s druge strane na sam proces, odnosno mijenjanje načina poučavanja kako bi se približili potrebnim standardima pedagoške prakse 21. stoljeća temeljene na pokazateljima uspješnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski, engleski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Jasna Kudek Mirošević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kudek Mirošević, Jasna; Rešetar, Tihana
Razlike u primjeni strategija podrške za individualizirano poučavanje kod osnovnoškolskih učitelja // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 68 (2019), 1; 48-78 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Kudek Mirošević, J. & Rešetar, T. (2019) Razlike u primjeni strategija podrške za individualizirano poučavanje kod osnovnoškolskih učitelja. Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 68 (1), 48-78.
@article{article, author = {Kudek Miro\v{s}evi\'{c}, Jasna and Re\v{s}etar, Tihana}, year = {2019}, pages = {48-78}, keywords = {didakti\v{c}ko-metodi\v{c}ki pristup, individualizirana nastava, strategije pou\v{c}avanja}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {68}, number = {1}, issn = {0037-654X}, title = {Razlike u primjeni strategija podr\v{s}ke za individualizirano pou\v{c}avanje kod osnovno\v{s}kolskih u\v{c}itelja}, keyword = {didakti\v{c}ko-metodi\v{c}ki pristup, individualizirana nastava, strategije pou\v{c}avanja} }
@article{article, author = {Kudek Miro\v{s}evi\'{c}, Jasna and Re\v{s}etar, Tihana}, year = {2019}, pages = {48-78}, keywords = {didactic-methodical approach, individualized education, teaching strategies}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {68}, number = {1}, issn = {0037-654X}, title = {Differences in the application of strategic support in individualized teaching with primary school teachers}, keyword = {didactic-methodical approach, individualized education, teaching strategies} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • Linguistics Abstracts
  • MLA - Modern Language Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font