Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1065722

Samovrednovanje pokazatelja kvalitete inkluzije – perspektiva učitelja


Stančić, Zrinjka; Kiš-Glavaš, Lelia; Martinec, Renata; Kudek Mirošević, Jasna; Matejčić, Klara; Pulec Lah, Suzana
Samovrednovanje pokazatelja kvalitete inkluzije – perspektiva učitelja // Interdisciplinarni skup s međunarodnim sudjelovanjem: Profesionalna suradnja i podrška djeci s teškoćama i osobama s invaliditetom
Zagreb, Hrvatska, 2017. (predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, stručni)


CROSBI ID: 1065722 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Samovrednovanje pokazatelja kvalitete inkluzije – perspektiva učitelja
(Self-evaluation of inclusion: quality indicators - teachers' perspective)

Autori
Stančić, Zrinjka ; Kiš-Glavaš, Lelia ; Martinec, Renata ; Kudek Mirošević, Jasna ; Matejčić, Klara ; Pulec Lah, Suzana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni

Skup
Interdisciplinarni skup s međunarodnim sudjelovanjem: Profesionalna suradnja i podrška djeci s teškoćama i osobama s invaliditetom

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 04.12.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
edukacijska inkluzija, učitelji, samovrednovanje
(educational inclusion, teachers, self-evaluation)

Sažetak
Nakon više od tri desetljeća iskustava implementiranja obrazovne inkluzije učenika s teškoćama u Hrvatskoj, još uvijek se istražuje koji su pokazatelji kvalitete inkluzivne škole te čime doprinose unapređivanju te kvalitete. U svrhu utvrđivanja pokazatelja inkluzivnosti škola grada Zagreba i dijela Zagrebačke županije provedeno je istraživanje koje je obuhvatilo 42 osnovne škole, pri tome više od 950 učitelja predmetne nastave. Prema modelu samovrednovanja kvalitete obrazovanja (HMIE, 2002, prema Ivančić, Stančić, 2013) procjena učitelja se temelji na kategorijama kvalitete, koje zajedno daju cjelovitu sliku funkcioniranja škole. Hipotetska područja samovrednovanja su: inkluzivni etos škole, kurikulum usmjeren na učenika, diferencirano poučavanje i učenje, podrška u praćenju i vrednovanju postignuća učenika, inkluzivna potpora školi, resursi za inkluzivno djelovanje. Glavni cilj ovoga rada je prikazati preliminarne rezultate temeljem primijene Upitnika o pokazateljima kvalitete inkluzije (Ivančić, Stančić, 2012), sve s ciljem razvoja standarda za inkluzivno djelovanje u Hrvatskoj. Kriterij odabira učitelja predmetne nastave je prisustvo učenika s teškoćama (teškoćama u razvoju, teškoćama u učenju ili okolinski uvjetovanim čimbenicima) u razredu. Rezultati istraživanja predstavljaju značajan doprinos u spoznajnom i metodološkom smislu, putem samovrednovanja pokazatelja kvalitete inkluzije učitelji i škole će moći sagledati problemska područja inkluzivnog obrazovanja, izdvojiti područja za unapređivanja inkluzivnog djelovanja u osnovnim školama. Na takav će se način unaprijediti prepoznavanje a potom i inkluzivno djelovanje, sve u cilju ostvarivanja prava svih učenika na školovanje pod jednakim uvjetima. Projekt Pokazatelji kvalitete inkluzije u osnovnim školama-perspektiva učitelja i osnaživanje učitelja financiran je temeljem Ugovora Ministarstva znanosti i obrazovanja i Sveučilišta u Zagrebu o namjenskom institucijskom financiranju znanstvene djelatnosti u 2017. godini.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Stančić, Zrinjka; Kiš-Glavaš, Lelia; Martinec, Renata; Kudek Mirošević, Jasna; Matejčić, Klara; Pulec Lah, Suzana
Samovrednovanje pokazatelja kvalitete inkluzije – perspektiva učitelja // Interdisciplinarni skup s međunarodnim sudjelovanjem: Profesionalna suradnja i podrška djeci s teškoćama i osobama s invaliditetom
Zagreb, Hrvatska, 2017. (predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, stručni)
Stančić, Z., Kiš-Glavaš, L., Martinec, R., Kudek Mirošević, J., Matejčić, K. & Pulec Lah, S. (2017) Samovrednovanje pokazatelja kvalitete inkluzije – perspektiva učitelja. U: Interdisciplinarni skup s međunarodnim sudjelovanjem: Profesionalna suradnja i podrška djeci s teškoćama i osobama s invaliditetom.
@article{article, author = {Stan\v{c}i\'{c}, Zrinjka and Ki\v{s}-Glava\v{s}, Lelia and Martinec, Renata and Kudek Miro\v{s}evi\'{c}, Jasna and Matej\v{c}i\'{c}, Klara and Pulec Lah, Suzana}, year = {2017}, keywords = {edukacijska inkluzija, u\v{c}itelji, samovrednovanje}, title = {Samovrednovanje pokazatelja kvalitete inkluzije – perspektiva u\v{c}itelja}, keyword = {edukacijska inkluzija, u\v{c}itelji, samovrednovanje}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Stan\v{c}i\'{c}, Zrinjka and Ki\v{s}-Glava\v{s}, Lelia and Martinec, Renata and Kudek Miro\v{s}evi\'{c}, Jasna and Matej\v{c}i\'{c}, Klara and Pulec Lah, Suzana}, year = {2017}, keywords = {educational inclusion, teachers, self-evaluation}, title = {Self-evaluation of inclusion: quality indicators - teachers' perspective}, keyword = {educational inclusion, teachers, self-evaluation}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font