Pregled bibliografske jedinice broj: 1065720
Rehabilitacija putem pokreta – integrativni pristup poticanju razvoja djece i mladih s teškoćama u razvoju i podizanju kvalitete života osoba s invaliditetom
Rehabilitacija putem pokreta – integrativni pristup poticanju razvoja djece i mladih s teškoćama u razvoju i podizanju kvalitete života osoba s invaliditetom // Stručna konferencija Saveza edukacijskih rehabilitatora Hrvatske: Suvremena edukacijska i rehabilitacijska praksa u kontekstu znanstveno utemeljenih pristupa
Zadar, Hrvatska, 2017. (plenarno, domaća recenzija, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 1065720 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Rehabilitacija putem pokreta – integrativni
pristup poticanju razvoja djece i mladih s
teškoćama u razvoju i podizanju kvalitete života
osoba s invaliditetom
(Rehabilitation through movement - an integrative
approach to encouraging the development of
children and youth with disabilities and raising
the quality of life of people with disabilities)
Autori
Kiš-Glavaš, Lelia
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Stručna konferencija Saveza edukacijskih rehabilitatora Hrvatske: Suvremena edukacijska i rehabilitacijska praksa u kontekstu znanstveno utemeljenih pristupa
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 27.04.2017. - 29.04.2017
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
rehabilitacija, pokret, djeca i mladi s teškoćama u razvoju, osobe s invaliditetom
(rehabilitation, movement, children and youth with disabilities, persons with disabilities)
Sažetak
Cilj je ove prezentacije predstaviti sadržaj i strukturu sveučilišnog udžbenika koji pokriva sadržaj dvaju kolegija koji su integralni dio studijskih programa Rehabilitacija i Edukacijska rehabilitacija na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu: Rehabilitacija putem pokreta i Praktikum iz rehabilitacije putem pokreta. Budući da su oba kolegija naglašeno praktična, prezentiranje sadržaja kolegija u formi udžbenika bio je velik izazov. Cilj je bio ne samo prezentirati teorijske sadržaje kolegija nego i prikazati primjere praktičnih aktivnosti namijenjenih studentima radi stjecanja osobnih iskustava i boljeg razumijevanja mogućnosti primjene pokretnih aktivnosti, ali istodobno i aktivnosti namijenjenih profesionalnom radu s korisnicima: djecom i mladima s teškoćama u razvoju i osobama s invaliditetom. Također, važno je bilo teorijske sadržaje maksimalno povezati s onim praktičnima i prezentirati ih tako da se međusobno dopunjuju. Teorijski sadržaji obuhvaćeni ovim kolegijem, pa tako i ovim udžbenikom, uz to su vrlo interdisciplinarni i manjim dijelom poznati studentima, a odnos prema tim sadržajima ovdje je usmjeren upravo prema objedinjavanju spoznaja iz različitih područja i u skladu s time kvalitativno bogatijim praktičnim pristupom, što predstavlja važan doprinos kolegija stjecanju profesionalnih kompetencija edukacijskih rehabilitatora. Program rehabilitacije putem pokreta služi kao dopuna postojećim edukacijskim i rehabilitacijskim programima u radu s djecom i mladeži s teškoćama u razvoju, a primarno je namijenjen za rad s djecom s intelektualnim teškoćama. Primjena Rehabilitacije putem pokreta u radu s djecom s drugim ili dodatnim oštećenjima i teškoćama nužno zahtijeva dobro poznavanje etiologije i značajki oštećenja te mogućih kontraindikacija u primjeni pojedinog pokreta ili motoričkog tijeka odnosno pokretne igre. Upravo je stoga Program rehabilitacije putem pokreta namijenjen za korištenje primarno edukacijskim rehabilitatorima, a uz kvalitetnu edukaciju o primjeni, i stručnjacima srodnih profila, primjerice psiholozima, pedagozima, učiteljima, ali i roditeljima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Lelia Kiš-Glavaš
(autor)