Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1065720

Rehabilitacija putem pokreta – integrativni pristup poticanju razvoja djece i mladih s teškoćama u razvoju i podizanju kvalitete života osoba s invaliditetom


Kiš-Glavaš, Lelia
Rehabilitacija putem pokreta – integrativni pristup poticanju razvoja djece i mladih s teškoćama u razvoju i podizanju kvalitete života osoba s invaliditetom // Stručna konferencija Saveza edukacijskih rehabilitatora Hrvatske: Suvremena edukacijska i rehabilitacijska praksa u kontekstu znanstveno utemeljenih pristupa
Zadar, Hrvatska, 2017. (plenarno, domaća recenzija, neobjavljeni rad, stručni)


CROSBI ID: 1065720 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Rehabilitacija putem pokreta – integrativni pristup poticanju razvoja djece i mladih s teškoćama u razvoju i podizanju kvalitete života osoba s invaliditetom
(Rehabilitation through movement - an integrative approach to encouraging the development of children and youth with disabilities and raising the quality of life of people with disabilities)

Autori
Kiš-Glavaš, Lelia

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni

Skup
Stručna konferencija Saveza edukacijskih rehabilitatora Hrvatske: Suvremena edukacijska i rehabilitacijska praksa u kontekstu znanstveno utemeljenih pristupa

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 27.04.2017. - 29.04.2017

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
rehabilitacija, pokret, djeca i mladi s teškoćama u razvoju, osobe s invaliditetom
(rehabilitation, movement, children and youth with disabilities, persons with disabilities)

Sažetak
Cilj je ove prezentacije predstaviti sadržaj i strukturu sveučilišnog udžbenika koji pokriva sadržaj dvaju kolegija koji su integralni dio studijskih programa Rehabilitacija i Edukacijska rehabilitacija na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu: Rehabilitacija putem pokreta i Praktikum iz rehabilitacije putem pokreta. Budući da su oba kolegija naglašeno praktična, prezentiranje sadržaja kolegija u formi udžbenika bio je velik izazov. Cilj je bio ne samo prezentirati teorijske sadržaje kolegija nego i prikazati primjere praktičnih aktivnosti namijenjenih studentima radi stjecanja osobnih iskustava i boljeg razumijevanja mogućnosti primjene pokretnih aktivnosti, ali istodobno i aktivnosti namijenjenih profesionalnom radu s korisnicima: djecom i mladima s teškoćama u razvoju i osobama s invaliditetom. Također, važno je bilo teorijske sadržaje maksimalno povezati s onim praktičnima i prezentirati ih tako da se međusobno dopunjuju. Teorijski sadržaji obuhvaćeni ovim kolegijem, pa tako i ovim udžbenikom, uz to su vrlo interdisciplinarni i manjim dijelom poznati studentima, a odnos prema tim sadržajima ovdje je usmjeren upravo prema objedinjavanju spoznaja iz različitih područja i u skladu s time kvalitativno bogatijim praktičnim pristupom, što predstavlja važan doprinos kolegija stjecanju profesionalnih kompetencija edukacijskih rehabilitatora. Program rehabilitacije putem pokreta služi kao dopuna postojećim edukacijskim i rehabilitacijskim programima u radu s djecom i mladeži s teškoćama u razvoju, a primarno je namijenjen za rad s djecom s intelektualnim teškoćama. Primjena Rehabilitacije putem pokreta u radu s djecom s drugim ili dodatnim oštećenjima i teškoćama nužno zahtijeva dobro poznavanje etiologije i značajki oštećenja te mogućih kontraindikacija u primjeni pojedinog pokreta ili motoričkog tijeka odnosno pokretne igre. Upravo je stoga Program rehabilitacije putem pokreta namijenjen za korištenje primarno edukacijskim rehabilitatorima, a uz kvalitetnu edukaciju o primjeni, i stručnjacima srodnih profila, primjerice psiholozima, pedagozima, učiteljima, ali i roditeljima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Lelia Kiš-Glavaš (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kiš-Glavaš, Lelia
Rehabilitacija putem pokreta – integrativni pristup poticanju razvoja djece i mladih s teškoćama u razvoju i podizanju kvalitete života osoba s invaliditetom // Stručna konferencija Saveza edukacijskih rehabilitatora Hrvatske: Suvremena edukacijska i rehabilitacijska praksa u kontekstu znanstveno utemeljenih pristupa
Zadar, Hrvatska, 2017. (plenarno, domaća recenzija, neobjavljeni rad, stručni)
Kiš-Glavaš, L. (2017) Rehabilitacija putem pokreta – integrativni pristup poticanju razvoja djece i mladih s teškoćama u razvoju i podizanju kvalitete života osoba s invaliditetom. U: Stručna konferencija Saveza edukacijskih rehabilitatora Hrvatske: Suvremena edukacijska i rehabilitacijska praksa u kontekstu znanstveno utemeljenih pristupa.
@article{article, author = {Ki\v{s}-Glava\v{s}, Lelia}, year = {2017}, keywords = {rehabilitacija, pokret, djeca i mladi s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju, osobe s invaliditetom}, title = {Rehabilitacija putem pokreta – integrativni pristup poticanju razvoja djece i mladih s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju i podizanju kvalitete \v{z}ivota osoba s invaliditetom}, keyword = {rehabilitacija, pokret, djeca i mladi s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju, osobe s invaliditetom}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Ki\v{s}-Glava\v{s}, Lelia}, year = {2017}, keywords = {rehabilitation, movement, children and youth with disabilities, persons with disabilities}, title = {Rehabilitation through movement - an integrative approach to encouraging the development of children and youth with disabilities and raising the quality of life of people with disabilities}, keyword = {rehabilitation, movement, children and youth with disabilities, persons with disabilities}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font